Kalendarz najbliższych szkoleń

 

Uwaga: wkrótce wejdą nowe terminy, ponieważ właśnie opracowujemy nową siatkę na zajęcia do końca roku 😉

Tu zobaczysz informacje o nadchodzących wydarzeniach, audycjach na żywo i szkoleniach stacjonarnych.

Pamiętaj, że:

  • dokonując wczesnej rezerwacji miejsca na szkoleniach możesz skorzystać z promocji dla „early birds”,
  • w przypadku wielu szkoleń ilość uczestników jest limitowana (nie przegap możliwości zapisu)

Kalendarz możesz  połączyć ze swoimi kalendarzami Google, Outlook itp.

Cze
26
śr
2019
Warszawa – wyłączność i telemarketing w pośrednictwie – motywacja, perswazja, gwarancja wynagrodzenia @ Warszawa Kopernika 30
Cze 26@10:00 am – 3:00 pm
Warszawa - wyłączność i telemarketing w pośrednictwie - motywacja, perswazja, gwarancja wynagrodzenia @ Warszawa Kopernika 30 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Wyłączność na sprzedaż nieruchomości – wykład eksperta

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Celem tego szkolenia jest pokazanie sposobów na zwiększenie ilości i jakości ofert przyjmowanych na wyłączność.

Poznasz:

  • efektywne sposoby, dzięki którym agencje nieruchomości mogą zwiększyć skuteczność przyjmowania ofert na wyłączność.
  • sprawdzone w praktyce argumenty rozwiewające wątpliwości klientów,
  • zasady wywierania wpływu na decyzje innych ludzi

Skorzystasz z naszych wieloletnich doświadczeń w pośrednictwie opartym o wyłączność.

Im wcześniej kupujesz bilet tym mniej płacisz 😉

Poruszamy trzy główne aspekty wyłączności

  • O korzyściach i przekonaniu właścicieli i pracowników biura obrotu do pracy na wyłączności. (W przypadku zajęć warsztatowych ten fragment szkolenia ma charakter motywacyjny)
  • O sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O konstrukcji i filozofii umowy o pośrednictwo na wyłączność chroniącej słuszne interesy pośrednika

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający – równie intuicyjnie – obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład: „Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę„, „Wyłączność mnie ogranicza„, „Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę„, „Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?„, „Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach„, „Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to…„, „Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się czy nie kupić dla córki„…. itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana „podwójna prowizja”?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?…

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Kurs polecamy:

  • pośrednikom, którzy chcą zacząć pracować na wyłączności,
  • pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak inni rozwiązali,
  • pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Korzyści z udziału w tym kursie:

Po pierwsze – zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące negocjacji i wpływa na decyzje innych osób,

Po drugie – poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie – jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już  wkrótce zwrócić Ci się koszt tego szkolenia – i to z nawiązką ?

Po czwarte – odpadnie większość powodów do stresu związanego z pracą w pośrednictwie.

 

a o telemarketingu:

O czym powiem:

·         Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą która właśnie dała ogłoszenie, a taką która sprzedaje już od jakiegoś czasu,

·         Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,

·         Co wpływa na chęć spotkania – zadbaj o to sam, czyli kilka tricków zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,

·         Po drugiej stronie jest też człowiek – czyli  jak wypaść w oczach klienta możliwie najbardziej profesjonalnie,

·         Niebezpieczeństwa szybkiego końca rozmowy: klient niezainteresowany, „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem” – jak zbijać takie argumenty,

·         Jak reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje w trakcie rozmowy – jak na nie reagować: „zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach„, „nie chcę wyłączności„.

Lip
24
śr
2019
Warsztaty Perswazji @ Warszawa Kopernika 30
Lip 24@10:00 am – 3:00 pm

Dlaczego warto wziąć udział w tych warsztatach:

Pewnie wiesz, że w życiu i biznesie jedni osiągają większy sukces, a inni – mniejszy i pewnie chcesz należeć do tych pierwszych ?

Pewnie też wiesz, że wszystko co – my, ludzie – robimy w życiu polega na sprzedaży: siebie, usługi, towaru.

I pewnie wiesz, że sukces w sprzedaży zależy od przekonania innych by podzielili Twoje racje.

A to przekonanie osiąga się właśnie dzięki umiejętności perswazji. Im większa umiejętność perswadowania, tym więcej sukcesów ?

Na tych warsztatach zdobędziesz umiejętności zwiększające skuteczność perswazji. Koniecznie przyjdź, ponieważ dzięki temu Twoja skuteczność sprzedaży wzrośnie ?

Jak prowadzone są warsztaty:

Każdy wie, że najlepszą nauką jest połączenie teorii z praktyką.

Dlatego w ramach zajęć przekażemy niezbędną wiedzę teoretyczną, oraz przeprowadzimy ćwiczenia w których będziesz czynnie uczestniczyć. Ponadto polecimy testy którymi możesz samodzielnie rozpoznać i uaktywnić drzemiące w Tobie, teraz niewykorzystane możliwości. Oczywiście – Szanujemy Twoją prywatność, więc wyniki tych testów będą dla nas tajemnicą. Poznasz je tylko Ty.

Z natury rzeczy ilość uczestników tych zajęć jest limitowana.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w zajęciach:

Twoje umiejętności perswazji wzrosną, dzięki czemu będziesz mieć więcej sukcesów tak w życiu prywatnym jak i w życiu zawodowym.

Ale mamy do Ciebie jedną prośbę:

Wiedza wyniesiona z warsztatów da ci do ręki potężne narzędzie wpływu na decyzje innych ludzi, więc prosimy wykorzystuj je etycznie.

Co będzie na zajęciach:

W ramach zajęć przeprowadzimy Cię przez proces sprzedaży. Od jego fundamentów, aż do zamknięcia transakcji.

  1. Dowiesz się jakie czynniki wpływają na to że ludzie cokolwiek robią – Czyli co ich motywuje do działania.
  2. Poznasz główne prawa na których opiera się skuteczna perswazja, czyli dowiesz się i przećwiczysz w jaki sposób wykorzystywać to co ludzi motywuje.
  3. Pokażemy jak możesz określić swoje własne cele, jak dążyć do celu, jak eliminować czynniki rozpraszające to dążenie. Przy okazji dowiesz się jak rozpoznawać i definiować cele które przyświecają Twoim partnerom.
  4. Przećwiczymy sztukę zadawania pytań, używania “magicznych” słów i konstrukcji zdaniowych, rozpoznawania rzeczy naprawdę istotnych dla Twojego rozmówcy, określania barier których nie da się przełamać, zachowań dzięki którym będziesz zjednywać sobie kontrahentów.
  5. Pewnie znasz badania naukowe z których wynika, że ponad połowa komunikacji pomiędzy ludźmi oparta jest o przekaz inny niż to co mówisz. Dlatego też w ramach warsztatów odbędą się ćwiczenia z przekazu niewerbalnego, a także z zachowania jego spójności z przekazem werbalnym.
  6. Dowiesz się jak rozpoznać prawdziwe potrzeby kontrahenta, a nawet więcej – dowiesz się jak można jemu uzmysłowić jego prawdziwe potrzeby, czyli te które do tej pory “ukrywał” sam przed sobą. Jak się zapewne domyślasz, to jest bardzo ważne, ponieważ dopiero rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta umożliwia przygotowanie właściwej oferty, więc jest to jeden z najważniejszych kroków na drodze do zamknięcia sprzedaży.
  7. Poznasz i przećwiczysz sposoby rozpoznawania typów klientów, oraz dowiesz się jak zachowywać się wobec każdego z tych typów.
  8. Każdy wie, że sukces często zależy od tego jak wygląda pierwszy kontakt z klientem. Dlatego na warsztatach zajmiemy się doskonaleniem tej umiejętności.
  9. Konsekwencją dobrego wywiadu i dobrego pierwszego kontaktu jest dobra prezentacja, ale… Nauczymy Cię jak przygotować kilka wersji prezentacji jednej usługi lub jednego produktu, abyś mógł w każdej chwili zastosować wersję odpowiednią dla twojego słuchacza.
  10. Skuteczna perswazja musi zakończyć się zamknięciem transakcji, dlatego w czasie warsztatów przećwiczysz kilka skutecznych sposobów, aby to osiągnąć.

 

I rzecz bardzo ważna:

Zamknięcie transakcji oznacza to, że wygrałeś i Ty i Twój klient. Brak zamknięcia oznacza obopólną przegraną. Nikt nie lubi przegrywać, prawda?

Dlatego przyjdź na warsztaty i zostań mistrzem perswazji ? Zwiększ ilość swoich wygranych ?