Kalendarz najbliższych szkoleń

 

Uwaga: wkrótce wejdą nowe terminy, ponieważ właśnie opracowujemy nową siatkę na zajęcia do końca roku 😉

Tu zobaczysz informacje o nadchodzących wydarzeniach, audycjach na żywo i szkoleniach stacjonarnych.

Pamiętaj, że:

  • dokonując wczesnej rezerwacji miejsca na szkoleniach możesz skorzystać z promocji dla „early birds”,
  • w przypadku wielu szkoleń ilość uczestników jest limitowana (nie przegap możliwości zapisu)

Kalendarz możesz  połączyć ze swoimi kalendarzami Google, Outlook itp.

Lis
7
śr
2018
Bydgoszcz – wyłączność w pośrednictwie – motywacja, perswazja, gwarancja wynagrodzenia @ Bydgoszcz Batorego 2
Lis 7@10:00 am – 2:15 pm

Wyłączność na sprzedaż nieruchomości – wykład eksperta

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Celem tego szkolenia jest pokazanie sposobów na zwiększenie ilości i jakości ofert przyjmowanych na wyłączność.

Poznasz:

  • efektywne sposoby, dzięki którym agencje nieruchomości mogą zwiększyć skuteczność przyjmowania ofert na wyłączność.
  • sprawdzone w praktyce argumenty rozwiewające wątpliwości klientów,
  • zasady wywierania wpływu na decyzje innych ludzi

Skorzystasz z naszych wieloletnich doświadczeń w pośrednictwie opartym o wyłączność.

Poruszamy trzy główne aspekty wyłączności

  • O korzyściach i przekonaniu właścicieli i pracowników biura obrotu do pracy na wyłączności. (W przypadku zajęć warsztatowych ten fragment szkolenia ma charakter motywacyjny)
  • O sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O konstrukcji i filozofii umowy o pośrednictwo na wyłączność chroniącej słuszne interesy pośrednika

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający – równie intuicyjnie – obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład: „Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę„, „Wyłączność mnie ogranicza„, „Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę„, „Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?„, „Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach„, „Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to…„, „Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się czy nie kupić dla córki„…. itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana „podwójna prowizja”?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?…

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Kurs polecamy:

  • pośrednikom, którzy chcą zacząć pracować na wyłączności,
  • pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak inni rozwiązali,
  • pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Korzyści z udziału w tym kursie:

Po pierwsze – zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące negocjacji i wpływa na decyzje innych osób,

Po drugie – poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie – jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już  wkrótce zwrócić Ci się koszt tego szkolenia – i to z nawiązką 😉

Po czwarte – odpadnie większość powodów do stresu związanego z pracą w pośrednictwie.

Lis
14
śr
2018
Białystok – wyłączność w pośrednictwie – motywacja, perswazja, gwarancja wynagrodzenia @ Białystok hotel ibis
Lis 14@10:00 am – 2:15 pm

Wyłączność na sprzedaż nieruchomości – wykład eksperta

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Celem tego szkolenia jest pokazanie sposobów na zwiększenie ilości i jakości ofert przyjmowanych na wyłączność.

Poznasz:

  • efektywne sposoby, dzięki którym agencje nieruchomości mogą zwiększyć skuteczność przyjmowania ofert na wyłączność.
  • sprawdzone w praktyce argumenty rozwiewające wątpliwości klientów,
  • zasady wywierania wpływu na decyzje innych ludzi

Skorzystasz z naszych wieloletnich doświadczeń w pośrednictwie opartym o wyłączność.

Im wcześniej kupujesz bilet tym mniej płacisz 😉

Poruszamy trzy główne aspekty wyłączności

  • O korzyściach i przekonaniu właścicieli i pracowników biura obrotu do pracy na wyłączności. (W przypadku zajęć warsztatowych ten fragment szkolenia ma charakter motywacyjny)
  • O sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O konstrukcji i filozofii umowy o pośrednictwo na wyłączność chroniącej słuszne interesy pośrednika

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający – równie intuicyjnie – obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład: „Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę„, „Wyłączność mnie ogranicza„, „Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę„, „Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?„, „Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach„, „Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to…„, „Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się czy nie kupić dla córki„…. itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana „podwójna prowizja”?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?…

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Kurs polecamy:

  • pośrednikom, którzy chcą zacząć pracować na wyłączności,
  • pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak inni rozwiązali,
  • pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Korzyści z udziału w tym kursie:

Po pierwsze – zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące negocjacji i wpływa na decyzje innych osób,

Po drugie – poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie – jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już  wkrótce zwrócić Ci się koszt tego szkolenia – i to z nawiązką 😉

Po czwarte – odpadnie większość powodów do stresu związanego z pracą w pośrednictwie.

Lis
16
pt
2018
Podstawy tworzenia filmu reklamowego o nieruchomościach
Lis 16@10:00 am – 3:00 pm

Podstawy tworzenia filmu reklamowego (część 1 z cyklu)

Jak tanio zrobić cenną reklamę 😉

Filmy reklamowe podbijają Internet, ponieważ

1 - Internauci wolą oglądać filmy zamiast czytać,

2 - Sprzęt do filmowania jest powszechnie dostępny.

3 - Coraz większa ilość przedsiębiorców sięga po film reklamowy

Mity:

1 - Film reklamowy jest drogi.

2 - Do zrobienia dobrej reklamy wystarczy zastosować drony, zdjęcia 360 stopni, głośną muzykę itp.

Fakty:

1 - O jakości (skuteczności) reklamy decydują: pomysł i scenariusz (a to nie jest "drogie", lecz jest "cenne" 😉 )

2 - Dobrą reklamę można nakręcić nawet smartfonem - pod warunkiem, że zna się zasady filmowania.

Na tych zajęciach dowiesz się jak zrobić dobry film reklamowy !

Prowadzi:

Dorota Salamon

Dorota Salamon

Pisze scenariusze i reżyseruje. Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu ...
Czytaj Dalej

To zajęcia budzące emocje 😉

Warunek uczestnictwa: musisz znieść szczerze do bólu uwagi specjalistów od kreowania wizerunku, reklamy i filmu.

Nie będziemy rozmawiać o samej technice filmowania, ale:

  • o scenariuszach,
  • przekazie reklamy,
  • jej celu,
  • grupach docelowych
  • odbiorze i uwadze widza
  • autoprezentacji (Waszej)
  • montażu
  • audio
  • planach filmowych
  • ruchu kamery
  • itp. itd. 😉

W trakcie zajęć  “oplotkujemy” kilka filmów reklamowych opublikowanch w Internecie, bo najlepiej jest uczyć się na przykładach (tych dobrych i tych złych).

Sprawdzisz swoje reklamy:

Jeśli chcesz, aby Twój film został poddany kolaudacji prześlij nam odpowiedni link.

Będzie też trochę ćwiczeń, więc weźcie ze sobą coś do pisania.

Mamy pewność jak zawsze na tym szkoleniu, że będzie żyyyyywa dyskusja 😉

Dla kogo te zajęcia:

Dla każdego kto chce wypromować

  • siebie,
  • swoją firmę,
  • swoje usługi,
  • swój towar

Dziś już nie wystarczy napisać kilka słów tekstu i wstawić zdjęcie.

Młodzi - i nie tylko oni - uważają: "Po co czytać, skoro można zobaczyć film?".

Tak działa Instagram, Facebook, YouTube i wszelkie inne media społecznościowe. A tych mediów nie wolno lekceważyć, bowiem siła plotki jest wielka 😉

Czego się dowiesz:

Nawet najlepsza technicznie reklama trafi kulą w płot, jeśli nie będzie mieć scenariusza

  • na szkoleniu dowiesz się jak stworzyć hasło i dobry scenariusz reklamy mieszczącej się w rozsądnym budżecie 😉
  • Dowiesz się  jak pozyskać uwagę widza i jak jej nie stracić do końca reklamy.
  • Poznasz rozmaite konwencje reklamy i dowiesz się jak je dobierać do swoich potrzeb.

Dynamika, montaż, plany filmowe, audio

Rozwlekła reklama usypia, a zbyt dynamiczny montaż powoduje oczopląs 😉

Dlatego wyjaśnimy jak opanować i jakie znaczenie ma:

  • rozpisanie filmu na sceny i plany
  • ruch kamery
  • panowanie nad kadrem
  • teks mówiony i muzyka w tle
  • właściwe stosowanie przebitek
  • używanie i dobór rekwizytów

Jak zaistnieć na ekranie

Odbiorcy filmów reklamowych zamieszczanych w Internecie lubią poznawać osoby, które chcą im coś sprzedać.

Krótko mówiąc - widz chce poznać Ciebie ! Ale czy potrafisz występować przed kamerą?

W trakcie zajęć dowiesz się:

  • jak ruszać się
  • jak ustawiać się względem kamery i światła
  • jakich ujęć unikać
  • jak mówić
  • jak dobierać strój i make-up

Przyjdź na te zajęcia - to będzie dobrze spędzony czas 😉

Lis
20
wt
2018
Warszawa – wyłączność w pośrednictwie – motywacja, perswazja, gwarancja wynagrodzenia @ Warszawa Kopernika 34
Lis 20@10:00 am – 2:15 pm

Wyłączność na sprzedaż nieruchomości – wykład eksperta

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Celem tego szkolenia jest pokazanie sposobów na zwiększenie ilości i jakości ofert przyjmowanych na wyłączność.

Poznasz:

  • efektywne sposoby, dzięki którym agencje nieruchomości mogą zwiększyć skuteczność przyjmowania ofert na wyłączność.
  • sprawdzone w praktyce argumenty rozwiewające wątpliwości klientów,
  • zasady wywierania wpływu na decyzje innych ludzi

Skorzystasz z naszych wieloletnich doświadczeń w pośrednictwie opartym o wyłączność.

Im wcześniej kupujesz bilet tym mniej płacisz 😉

Poruszamy trzy główne aspekty wyłączności

  • O korzyściach i przekonaniu właścicieli i pracowników biura obrotu do pracy na wyłączności. (W przypadku zajęć warsztatowych ten fragment szkolenia ma charakter motywacyjny)
  • O sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O konstrukcji i filozofii umowy o pośrednictwo na wyłączność chroniącej słuszne interesy pośrednika

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający – równie intuicyjnie – obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład: „Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę„, „Wyłączność mnie ogranicza„, „Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę„, „Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?„, „Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach„, „Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to…„, „Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się czy nie kupić dla córki„…. itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana „podwójna prowizja”?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?…

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Kurs polecamy:

  • pośrednikom, którzy chcą zacząć pracować na wyłączności,
  • pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak inni rozwiązali,
  • pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Korzyści z udziału w tym kursie:

Po pierwsze – zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące negocjacji i wpływa na decyzje innych osób,

Po drugie – poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie – jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już  wkrótce zwrócić Ci się koszt tego szkolenia – i to z nawiązką 😉

Po czwarte – odpadnie większość powodów do stresu związanego z pracą w pośrednictwie.