Top Menu

Kalendarz najbliższych szkoleń

Tu zobaczysz informacje o nadchodzących wydarzeniach, audycjach na żywo i szkoleniach stacjonarnych.

Kalendarz możesz  połączyć ze swoimi kalendarzami Google, Outlook itp.

Gru
12
wt
2017
Nieruchomości: skąd brać klientów jeśli nie z portali? – Premiera kursu online
Gru 12@2:22 pm – 3:22 pm
Nieruchomości: skąd brać klientów jeśli nie z portali? - Premiera kursu online
Zapowiedź:

Wkrótce premiera nowego szkolenia poświęconego nowoczesnym sposobom komunikacji z klientami w obrocie nieruchomościami.

 

Jak zawsze szkolenie będzie dostępne online o każdej porze i bez zbędnych podróży.

I nie będzie wyłącznie o tym o czym mówi poniższy zwiastun.

Zapisując się o naszego newslettera, dowiesz się kiedy zostanie ono uruchomione (jak zawsze w cenie promocyjnej, dla tych którzy zapiszą się pierwsi)

 

Zapisz się do naszego newslettera, a dowiesz się dokładniej o dacie Premiery i Promocji na którą DOSTANIESZ KOD RABATOWY
Zamów nasz newsletter i dołącz do 5 847 subskrybentów, których interesują:

Polityka prywatności
W dużym uproszczeniu:

 

1- gazety ogłoszeniowe tracą sens (bo ludziom nie chce się chodzić do kiosku)
2 - bankomatów zaczyna ubywać (bo ludziom wygodniej płacić bezgotówkowo do czego dostosowują się sklepy)
3 - tempo zmian (zwłaszcza w zakresie przepływu informacji) stale przyspiesza.
4 - w dziedzinie efektywności reklamy Facebook zaczyna wypierać Googla
5 - co będzie dalej?

W w/w kontekście portal to internetowe wydanie gazety ogłoszeniowej.

Powiem więcej - z punktu widzenia pośrednika to jest gorsze wydanie, ponieważ w gazecie można było promować markę agencji a portal wszelkimi sposobami utrudnia ten rodzaj promocji (marka jest ukrywana, lub ekspozycja marki jest w szarym zakątku ogłoszenia, banery reklamowe są drogie, brak jest bezpośredniego linkowania do stron firmowych itp.)

Po co pośrednikowi takie narzędzie komunikacji (portal) skoro dostępne są narzędzia umożliwiające promocję marki i wieloletnie budowanie swojej pozycji na lokalnym rynku nieruchomości?

Czy nie lepiej zacząć myśleć, zacząć się rozglądać co się dzieje w świecie IT , zacząć rozważać jak bardzo w ciągu ostatnich kilku lat zmieniają się zachowania społeczne i sposoby komunikacji zamiast iść na portalową rzeź?

Sty
19
pt
2018
Telemarketing dla Pośredników Nieruchomości – podnieś skuteczność przyjmowania ofert @ Jana Pawła II 25
Sty 19@10:30 am – 2:00 pm
Telemarketing dla Pośredników Nieruchomości – podnieś skuteczność przyjmowania ofert @ Jana Pawła II 25 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Zobacz opis >>>

Jeśli kiedykolwiek natrafiłeś na podobny problem

 

 

Przyjdż na to szkolenie >>>

Kurs Telemarketingu dla pośredników nieruchomości  ma także wersję szkolenia online >>>

 

To nie jest klasyczne szkolenie z telemarketingu.

To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

 

Telemarketing dla Pośredników Nieruchomości

Uwaga: po wypełnieniu i wysłaniu formularza otrzymasz mail zwrotny ze szczegółowymi danym do dokończenia zamówienia. Procedura składania zamówień jest także opisana Regulaminie (np. w pkt. 5). Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

UWAGA:
Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu na zajęcia decyduje kolejność wniesionych opłat!
  • Dane Kontaktowe:

    Koniecznie sprawdź prawidłowość podanych danych, ponieważ błędy uniemożliwią nam kontakt.
  • Szczegóły zamówienia:

    Uwaga: zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego usunięcia możliwości zapisów w cenach promocyjnych. O przyjęciu decyduje pierwszeństwo opłaconych zamówień
  • zł 0,00
  • Dane do faktury:

  • Nazwa przedsiębiorcy lub Imię i Nazwisko osoby fizycznej
  • Dotyczy przedsiębiorców
  • Tu możesz napisać pytania, lub uwagi dotyczące zamówienia.
  • Określ kim jesteś:

    Postanowienia szczególne obowiązujące w odniesieniu do użytkowników platformy będących Konsumentami w rozumieniu przepisów prawa: – Użytkownik będący Konsumentem który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. - Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia jej zawarcia. – Użytkownik będący Konsumentem potwierdzając złożenie zamówienia wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Umowa zostaje zawarta gdy Zleceniobiorca powiadomi użytkownika o przyjęciu zamówienia. Powiadomienie zostanie przesłane na adres e-mail podany przez użytkownika w trakcie składania zamówienia a użytkownik wyraża na to zgodę. Użytkownik oświadcza że wie iż w związku ze zgodą na wykonanie świadczenia przed upływem terminu traci prawo do odstąpienia od umowy. – Operator serwisu informuje użytkowników będących Konsumentami w rozumieniu przepisów prawa o treści art. 38 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta „Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:… ustęp 1. o świadczenie usług jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy„. – Użytkownik będący Konsumentem wyraża zgodę na dostarczenie potwierdzenia zawarcia umowy (przyjęcia zamówienia) w formie elektronicznej na adres e-mail który jest podany w moim profilu użytkownika w trakcie składania zamówienia. – Użytkownik będący Konsumentem potwierdzając złożenie zamówienia oświadcza że poinformowano go o tym że w niektórych wypadkach Operator rozliczeń może wymagać opłaty za jego usługi i że informacje o wysokości tej opłaty powinien podać Operator w swoim serwisie. Oświadcza też że składając zamówienie wyraża zgodę na ewentualne poniesienie tych opłat.
    Uwaga: prawidłowość tego oświadczenia zostanie zweryfikowana na podstawie danych fakturalnych
  • Wymagane prawem oświadczenia:

  • Określ jak chcesz zapłacić za szkolenie:

    Wybierając sposób płatności za szkolenie miej na uwadze że:
    - ilość miejsc na sali, oraz ilość miejsc promocyjnych jest ograniczona,
    - ostatecznym potwierdzeniem zamówienia jest jego opłacenie i w związku z tym zamówienia przyjmowane są zgodnie z kolejnością księgowania wpłat na naszym koncie
    - płatności za pomocą PayPal lub karty dają pierwszeństwo przyjęcia zamówienia, ponieważ realizowane są natychmiast.
    Uwaga: w przypadku wybrania płatności przelewem, po wypełnieniu i przesłaniu zgłoszenia na podany w zgłoszeniu adres email niezwłocznie otrzymasz zwrotny mail z danymi do zapłaty. Jeśli tego maila zwrotnego nie widzisz w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam.
Sty
26
pt
2018
Wyłączność ze sprzedającym nieruchomość – wykład o… @ Jana Pawła II 25
Sty 26@10:30 am – 2:00 pm
Wyłączność ze sprzedającym nieruchomość - wykład o... @ Jana Pawła II 25 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający – równie intuicyjnie – obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda? Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi? Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?   Celem tego szkolenia jest pokazanie sposobów na zwiększenie ilości i jakości ofert przyjmowanych na wyłączność.

  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład:Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę“, “Wyłączność mnie ogranicza“, “Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę“, “Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?“, “Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach“, “Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to…“, “Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się czy nie kupić dla córki“…. itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość prowizji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana “podwójna prowizja”?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?…
  • Opowiedzi na pytania uczestników szkolenia
Dokładny opis szkolenia >>>