Jak reklamować agencję nieruchomości

Który portal nieruchomościowy wybrać - krótki podcast:

Posłuchaj fragmentu i przyjdź na szkolenie bo będzie znacznie, znacznie więcej 😉

 

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Na tym szkoleniu powiem troszkę o strategii reklamy na portalach ogłoszeniowych, ale...

Będzie ciekawej,

ponieważ pokażę jak wykorzystać nowe i efektywniejsze od portali  źródła pozyskiwania klientów.

W trakcie szkolenia, na podstawie realnie prowadzonych kampanii marketingowych, pokażę jak prawidłowo wykorzystać media społecznościowe.

W trakcie szkolenia pokażę,  jak robić to dobrze. Przyjdź, a zwiększysz swoje zarobki 🙂

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Zajęcia szczególnie polecamy:

  • przedsiębiorcom, oraz osobom zarządzającym reklamą i marketingiem biur obrotu nieruchomościami, które chcą zwiększyć ilość klientów.

Korzyści z udziału w tym kursie:

Po pierwsze - zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące marketingu internetowego,

Po drugie - poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie - jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już w pierwszym miesiącu zwrócić Ci się koszt tego szkolenia !

Po czwarte - każdy uczestnik szkolenia uzyskuje prawo do uzyskania indywidualnych konsultacji swoich potrzeb reklamowych.

O czym się dowiesz:

W trakcie zajęć dowiesz się o zasadach korzystania z mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram itp), ważnej roli własnej strony internetowej agencji nieruchomości, krosowaniu kanałów reklamowych, tworzeniu treści przyjaznej dla ludzi i wyszukiwarek , sposobach polepszenia rankigu ofert i strony internetowej, oraz o wielu innych sposobach na skuteczniejsze dotarcie do właściwej grupy docelowej.

 

Celem tego szkolenia jest pokazanie jak sprawić, aby klienci w pierwszej kolejności trafiali do twojej agencji.

  • Co gdzie i kiedy, czyli tym o różnicach i celach w reklamie biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i reklamie oferty nieruchomości.
  • Jak wyprzedzić konkurencję, czyli jak dotrzeć do klienta zanim trafi na oferty bezpośrednie, lub oferty innych agencji - to naprawdę jest możliwe.
  • Jak dotrzeć do lokalnej społeczności, oraz do jak największej grupy klientów popytowych.
  • Jak zwiększyć liczbę nieruchomości zgłaszanych do sprzedaży lub wynajęcia.
  • Gdzie umieścić reklamę - w zależności od ceny, lub rodzaju nieruchomości.
  • Jak dobrać najlepszą formę reklamy do profilu i zasięgu działania Twojej agencji nieruchomości.
  • Jak zwiększyć ilość pozyskiwanych klientów, zmniejszając jednocześnie  koszty jednostkowe nakłady na uzyskanie jednego kontaktu.
  • Jak osiągnąć wyniki natychmiast, oraz jak pracować na wzrost wyników w przyszłości.
  • Jak działa i jakie efekty przynosi reklama w: mediach społecznościowych i w wyszukiwarkach (różnice i możliwości)
  • Ponadto pokażemy jakich błędów należy unikać w prowadzeniu własnej strony internetowej oraz kampanii reklamowych.

O wykładowcy:

Tomasz Lebiedź związany jest z firmą Symen.pl,  która zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi w Internecie i projektowaniem serwisów internetowych.

Ponadto, od 1989 związany jest z rynkiem obrotu nieruchomościami (licencja nr 85 w Polsce, jeden z założycieli WSPON, był w Zarządach Stowarzyszeń i Federacji pośredniczych, laureat wielu nagród...)

Ogromne doświadczenie w prowadzeniu internetowych kampanii marketingowych, oraz w prowadzeniu szkoleń zapewni uczestnikowi kursu wyniesienie rzetelnej porcji wiedzy.

Organizacja:

Jeśli nie zaznaczono inaczej zajęcia otwarte trwają 4 godziny i zaczynają się o 10.30

Konsultacje

Po szkoleniu możliwe będzie porozmawianie z wykładowcą i uzyskanie od niego podstawowych porad dotyczących reklamy Twojej Agencji Nieruchomości. 

MOŻESZ ZAMÓWIĆ INDYWIDUALNE KONSULTACJE

NA MIEJSCU W TWOJEJ FIRMIE, LUB ONLINE

MOŻESZ ZAMÓWIĆ INDYWIDUALNE KONSULTACJE

NA MIEJSCU W TWOJEJ FIRMIE, LUB ONLINE