Jak stworzyć reklamę filmową agencji nieruchomości – kurs online

jak stworzyć film reklamowy kurs online
Lub zaloguj się zaloguj się, aby uzyskać dostęp do kupionych kursów.

Czego nauczysz się o reklamie filmowej nieruchomości:

Reklama filmowa ma coraz większe znaczenie, ponieważ jest najchętniej oglądaną forma przekazu (także w Internecie).

Ta forma reklamy jest też coraz dostępniejsza.

Pewnie wiesz, że - Ty jako pośrednik w obrocie nieruchomościami nie musisz znać się na technicznej stronie produkcji filmów, ale... musisz wiedzieć czego wymagać od ekipy technicznej i jak z nią rozmawiać 😉

Dowiesz się od nas:

  1. tego, że dobrą reklamę można nakręcić powszechnie dostępnym sprzętem,
  2. jak ominąć trudności "niskiego" budżetu,
  3. co koniecznie powinna zawierać skuteczna reklam,
  4. czego - po żadnym pozorem nie należy robić w reklamie filmowej
  5. Kiedy filmy pionowe a kiedy poziome, oraz... wiele, wiele więcej

Nie lej wody w reklamie:

Reklama powinna być krótka,

Reklama powinna być z pomysłem,

Reklama powinna wzbudzać pożądanie.

To są truizmy, ale warto je powtarzać, ponieważ wielu o tym zapomina... A przecież warto czerpać z przykładów dobrych reklam 😉

Przykład profesjonalnej reklamy:

O czym dowiesz się z poszczególnych lekcji tego kursu:

Wprowadzenie.
Reklama filmowa jest nośna, ale znamy przykłady reklam które w niezamierzony sposób są śmieszne. Zobacz te przykłady...

Kolaudacja.
O tym jak poprawnie przeprowadzić kolaudację i jak sprawdzić czy reklama jest trafiona

Znaczenie miejsca zamieszczenia reklamy filmowej.
O zależności rodzaju i formy reklamy od miejsca w którym film reklamowy ma być publikowany, oraz o tym CO należy reklamować. To drugie jest szczególnie ważne, bowiem doświadczenie uczy, że wielu reklamuje, ale... nie to co trzeba, lub nie tak jak trzeba 😉

Konwencja reklamy filmowej, kreacja bohatera.
O tym jaką konwencję filmu reklamowego wybrać i jak przygotować się do "serialu reklamowego" - bo, przecież agencje nieruchomości siłą rzeczy będą tworzyć takie seriale.

Ćwiczenie – stwórz hasło reklamy filmowej i swojej firmy.
O tym jak stworzyć celny przekaz reklamowy i o wielkim znaczeniu dobrego hasła. Okazja do ćwiczenia i usłyszenia historii o sukcesie.

Błędy w reklamach filmowych agencji nieruchomości.
Omawiamy błędy i fatalne schematy często stosowane w reklamach filmowych agencji nieruchomości. Pokazujemy czego nie robić wcale, a co robić inaczej i lepiej

Przykład dobrej reklamy filmowej agencji nieruchomości.
Przykład dobrego filmu reklamowe nieruchomości, czyli o tym jak "z niczego" (słaba oferta) stworzyć doskonały przekaz dopasowany do właściwej grupy docelowej i jak sprowokować do dawania leadów.

Antyrekalma, czyli zastanów się trzy razy zanim wyemitujesz reklamę filmową.
Omawiamy przykład reklamy zrobionej doskonale pod względem technicznym i aktorskim, ale... będącej tak naprawdę ANTYREKLAMĄ. Dlaczego? Tego dowiesz się po obejrzeniu tej lekcji 😉

Ty – we własnej reklamie, czyli o sztuce występowania przed kamerą.
O tym czy, kiedy i jak pojawiać się w reklamach filmowych własnej firmy

Porady – o czym rozmawiać z ekipą techniczną (wizja i audio)

O podstawowych zagadnieniach związanych z techniczną stroną filmu reklamowego. Jak filmować, jakie stosować plany, jak komponować kadr, o czym pamiętać nagrywając audio.

Kurs prowadzą:

Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy. Jest zawodową aktorką mającą w repertuarze wiele ...
Zobacz szczegóły
Tomasz Lebiedź

Tomasz Lebiedź

Tomasz Lebiedź: Jakie są moje związki z branżą nieruchomości, szkoleniami oraz edukacją stacjonarną i online: Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki ...
Zobacz szczegóły

Spis lekcji:

Moduły

Reklamy filmowe

Lekcje