Obsługa klientów konfliktowych – rozwiązywanie sporów z klientami

22 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

Rozwiązywane konfliktów w pracy i w relacjach z klientami
Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Pracując z ludźmi zawsze jesteś narażony na sytuacje konfliktowe. Czasami spotyka cię nieuzasadniony atak. Czasami zdenerwowanie wywołał inny kolega z Twojej firmy. Czasami Ty sam jesteś przyczyną agresji. Jak tego uniknąć i nie stracić klienta? Jak załagodzić konflikt bez szwanku dla własnego ego? Kurs przedstawia rozwiązania sprawdzone w praktyce…

Nie ucz się na swoich błędach. Nie wyważaj otwartych drzwi. To kosztowne i zajmuje wiele czasu. Skorzystaj z doświadczeń innych.

W kursie pokażemy:

 

 

  • Jak okiełznać emocje
  • Jak rozładować konflikt już w zarodku
  • Jak zapanować nad sytuacją konfliktową
  • Jak pokierować postępowaniem innych ludzi
  • Jak dostosować soje zachowanie do charakteru klienta

Fragment jednej z lekcji:

Zajęcia prowadzą:

Przyjedziemy do Ciebie

Szkolenie stacjonarne możemy przeprowadzić na zamówienie.

W wybranym przez ciebie miejscu i czasie.

Wystarczy skontaktować się z nami.

+ 48 533-958-865

+ 48 786-816-303

biuro@symen.pl

Filip Szczepański

Filip Szczepański

Filip Szczepanski Doświadczony Coach Trener biznesu, konsultant i coach z 17-letnią praktyką w sprzedaży. Sam przeszedł pełną ścieżkę kariery w sprzedaży: od handlowca po dyrektora. Zarządzał zespołami ...
Zobacz szczegóły
Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dorota: Jest zawodową aktorką mającą w repertuarze wiele głównych ról teatralnych. Pisze scenariusze i reżyseruje. Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, ...
Zobacz szczegóły
Tomasz Lebiedź (koordynator)

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki zawodowej, ponieważ ...
Zobacz szczegóły
Marek Węglarski

Marek Węglarski

Bez Marka wiele szkoleń miałoby by uboższą treść ...
Zobacz szczegóły

Moduły