Obsługa klientów konfliktowych – rozwiązywanie sporów z klientami

21 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

Rozwiązywane konfliktów w pracy i w relacjach z klientami
Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Pracując z ludźmi zawsze jesteś narażony na sytuacje konfliktowe. Czasami spotyka cię nieuzasadniony atak. Czasami zdenerwowanie wywołał inny kolega z Twojej firmy. Czasami Ty sam jesteś przyczyną agresji. Jak tego uniknąć i nie stracić klienta? Jak załagodzić konflikt bez szwanku dla własnego ego? Kurs przedstawia rozwiązania sprawdzone w praktyce…

Nie ucz się na swoich błędach. Nie wyważaj otwartych drzwi. To kosztowne i zajmuje wiele czasu. Skorzystaj z doświadczeń innych.

W kursie pokażemy:

  • Jak okiełznać emocje?
  • Jak zapanować nad sytuacją konfliktową?
  • Jak pokierować postępowaniem innych ludzi?

Koordynator programowy:

Filip Szczepański – trener biznesu, konsultant i coach z 20-letnią praktyką w sprzedaży. Sam przeszedł pełną ścieżkę kariery w sprzedaży: od handlowca po dyrektora. Zarządzał zespołami handlowymi takich firm jak Radio Kolor, Życie Warszawy, Puls Biznesu czy Waseed International Poland. Doskonalił procesy sprzedaży: począwszy od rekrutacji i tworzenia struktur handlowych, tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników oraz prowadzenie szkoleń i coaching.

W szkoleniu udział biorą: (w kolejności alfabetycznej)

  • Tomasz Lebiedź,
  • Dorota Salamon
  • Filip Szczepański,
  • Marek Węglarski

Moduły