Jak wykorzystać media społecznościowe

„Hodowanie” grupy potencjalnych klientów

Marketing w mediach społecznościowych można porównać do pracy rolnika, który aby zebrać obfity plon musi najpierw przygotować rolę, później posiać, a następnie pielęgnować i chronić swoje uprawy.

Nie zapomnij o dzieleniu "upraw", oraz o dbaniu o dobrą jakość takiej grupy.

Zaistnieć na FB

Czas trwania: 7 min.

Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

- zakładanie stron,
- zakładanie grup,
- wypełnianie stron treścią,
- co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać
- jak i do czego linkować,
- bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,
- dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Jak reklamować się na FB

Dowiesz się:

- Jak określić cel jaki chcesz osiągnąć dzięki danej reklamie,
- Jak określić grupę docelową do której chcesz się zwrócić,
- Jak wykorzystać "powierzchnię reklamową" dawana przez Facebook,
- Jak wykorzystać brak formalnych ograniczeń,
- Jak wykorzystać siłę plotki

Inne media społecznościowe niż Facebook, oraz rola inspiracji

Czas trwania: 22 min.

W powszechnej opinii, obecnie, Facebook jest dominującym medium społecznościowym, ale przecież istnieją też inne media, na których jest mniejsza konkurencja (bo większość zauroczona jest FB), a to znaczy, że można niższym kosztem osiągnąć bardzo zadowalające wyniki...

Powrót do:Marketing internetowy i social media – Jak zdobywać klientów w Internecie