Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów dla wyszukiwarek

Czas trwania: 14 min.

Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:
- Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

Czas trwania: 41 min.

41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

Powrót do:Marketing internetowy i social media – Jak zdobywać klientów w Internecie