Mów dobrze i bez stresu oraz sprawdzaj co zrozumieli

Dwie trenerki, dwie wersje:

To szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych i wybitnych dwóch Trenerów, a właściwie Trenerki.

Prowadzone jest w dwóch wersjach:

1 - jako jednodniowe szkolenie otwarte, lub

2 - na zamówienie jako szkolenie dwudniowe

Wybierz, lub zapytaj nas o poradę co lepsze będzie dla Ciebie.

Bilety

Pod poniższym linkiem możesz sprawdzić terminy i miejsca jednodniowych zajęć otwartych:

O czym powie Ewa:

Mówisz coś do podwładnego, dziecka, klienta, a oni... niby słuchają, ale czy... słyszą to co Ty chcesz im przekazać?

Jakiś czas temu podczas rozmowy z Ewą zapytałem:

- Jak myślisz, dlaczego tak wiele mówi się o dobrej komunikacji, tak wiele szkoleń w tym temacie, a brak zrozumienia stale utrudnia na życie?

- Być może dlatego, że nie potrafimy właściwie konstruować wysyłanych informacji. To umiejętność nadania i odbioru informacji zwrotnej czyni rozmowę wartościową. Powtarzając za Maxwellem, jeśli twoje życie ma jakikolwiek związek z innymi ludźmi, wywierasz wpływ. - odpowiedziała, po czym zapytała - Chcesz posłuchać jak?

Chciałem. Kilka dni później odbyło się pierwsze szkolenie, podczas którego FEEDBACK wypełnił całą przestrzeń szkoleniowej sali. I tak zrodził się nieprzerwalny cykl spotkań zatytułowany: „Feedback story”.

Jeśli ty także:

- chcesz dowiedzieć się czym jest feedback i czemu służy
- chcesz poznać metody konstruowania wartościowej informacji zwrotnej
- zaciekawił Cię wątek wpływu emocji na odbiór informacji zwrotnej
- chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możesz zastosować skuteczny feedback w swojej pracy
- chcesz w bezpiecznych, szkoleniowych warunkach sprawdzić jak zadziała wysyłany przez Ciebie komunikat

to znaczy, że nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu !

Zapraszamy Cię na warsztat, na którym:

- wypracujesz odpowiedni dla siebie, pozwalających unikać sytuacji konfliktowych sposób przekazywania informacji, w odniesieniu do wymagających korekty zachowań lub postępowania członków Twojego zespołu

- poznasz metody udzielania wartościowej informacji zwrotnej członkom Twojego zespołu, mając pewność, że zostanie ona słusznie odebrana, a co najważniejsze skutecznie wdrażana

- nabędziesz umiejętność rzetelnej komunikacji, mającej odzwierciedlenie wprost w jakości i wynikach pracy Twojego zespołu
- otrzymasz dawkę wiedzy, która pozwoli Ci przedstawiać swoje oczekiwania w postaci rzetelnego komunikatu, pozbawionego dyrektywnego tonu, lecz nie umniejszającego wagi przekazywanej informacji
- Twoja pozycja lidera zostanie wzmocniona poprzez skuteczną komunikację, pozwalającą
równocześnie Tobie samemu na egzekwowanie Twoich oczekiwań
- poznasz techniki udzielania informacji zwrotnej, dzięki którym będziesz słuchany, a Twoje komunikaty będą wdrażane

Kto zgłębi dla Ciebie tajniki feedbacku?

 

Ewa Wilczewska

Właścicielka firmy Cridea Consulting, działającej w obszarze Doradztwa Biznesowego i usług szkoleniowych, służących budowaniu i rozwojowi skutecznego biznesu.

Trenerka Biznesu w Klubie Trenerów Biznesu; doświadczona Menadżerka w strukturach korporacyjnych; praktyk sprzedaży, 

Absolwentka Filologii Angielskiej na WSP w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET we Wrocławiu.

Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie. Ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego w zakresie planowania i rozwoju firmy, technik skutecznej komunikacji, technik sprzedaży, skutecznego wdrażania standardów oraz wspierania w rozwoju zespołów w strukturach korporacyjnych.

Miłośniczka rzetelnej komunikacji, z użyciem skutecznej, motywującej informacji zwrotnej.

W wolnych chwilach z pasją uprawia kolarstwo latem i narciarstwo zimą 

Kiedyś zapytałem Dorotę:

Byłem na wykładzie i nic z niego nie zrozumiałem, a przecież skoczyłem studia, więc co jest ze mną nie tak?

Z tobą nic nie jest źle. - odpowiedziała - Po prostu niektórzy mówią, i mówią, i mówią, tylko... nie mówią o czym mówią. Chcesz dowiedzieć się jak mówić, abyś był zrozumiany?

O czym powie Dorota:

Wystąpienia publiczne, panowanie nad głosem i tremą, czyli

„Jak mówić, żeby powiedzieć o czym się mówi.”

Szkolenie i warsztaty dla :
Menagerów, Nauczycieli, Pracowników call-center, Polityków, Szefów i
Podwładnych dla wszystkich pracujących głosem lub często przemawiających.

Wystąpienie publiczne, to nie tylko występ przed dużym audytorium.

  • To także rozmowa z jedną osobą, z szefem, podwładnym, kandydatem do pracy.
  • To także występ telefoniczny
  • Teatr jednego widza lub słuchacza i teatr jednego aktora.

Na szkoleniu odsłonimy tajniki pracy z głosem i nauczymy Cię panować nad
tremą.

Dowiesz się:

  • Ile może wytrzymać Twój głos
  • Co zrobić, aby się brzydko nie łamał
  • Jak sprawić, aby Cię słuchano i rozumiano co mówisz
  • Jak zapanować nad tremą i uwieść słuchających
  • Jak zainteresować telefonicznego rozmówcę i sprawić żeby się nie rozłączył
  • Jak poprawić intonację i wymowę.
  • Jak dotrzeć głosem do „ostatniego rzędu” i nie krzyczeć
  • Jak prawidłowo oddychać i wykorzystywać oddech
  • Poznasz skuteczne ćwiczenia poprawiające dykcję
  • Poznasz tajemnicę pracy nad tekstem
  • Poznasz techniki relaksacyjne

Nauczysz się swojego głosu i polubisz go !

Kim jest Dorota Salamon:

 

Aktora, animatorka kultury, organizator festiwali sztuki ludowej, nagrodzona Bursztynowym Kierecem i Srebrnym Krzyżem Zasługi.

Możliwe są zajęcia indywidualne.

Zapytaj o termin