Praca pośrednika z Kupcem i Najemcą nieruchomości – spotkanie z Inwestorem

Praca pośrednika z Kupcem i Najemcą nieruchomości - spotkanie z Inwestorem

Czy wiesz co w nieruchomościach znaczą pojęcia:

Kamień milowy;  Pan Tabelka; Strażnik świętego Graala;  Gebeściak; Telepata; Przewodnik; Uciekinier;  Pan Dyrektor; Klient gwiazda; Głuszec; Call me later alligator; Znikający punkt? 😉

Jeśli nie wiesz, to przyjdź na szkolenie na którym rozszyfrujemy te i jeszcze kilka innych pojęć

Po tych zajęciach będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić.  To bardzo ważna umiejętność ponieważ każdy taki wędrowiec niesie ze sobą “kuferek złota”, więc to bardzo przykre gdy widzisz jak bez pożegnania z Tobą odjeżdża w kierunku zachodzącego słońca  😉

Poznaj ich:

Ważne:

  • W zajęciach, w roli gościa, wystąpi osoba zajmująca się inwestowaniem w obrót i wynajem nieruchomości
  • Tak dużo mówi się o wyłączności, a tak mało o pracy z nabywcami i najemcami nieruchomości. A przecież to oni „dostarczają pieniądze na rynek” 😉

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać się i porozmawiać z "prawdziwym, żywym Inwestorem":

W szkoleniu, przedstawimy między innymi doświadczenia Inwestora szukającego nieruchomości do kupna i do wynajęcia wyniesione ze spotkań z wieloma agentami nieruchomości napotkanymi przy okazji poszukiwań mieszkań, domów lub lokali użytkowych na własne potrzeby. Inwestor opowie co chciałby w czasie takich spotkań otrzymać (a co dostał tylko od kilku dobrych pośredników 😉 ).

Dzięki dobrej pracy i  nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną - "wyłączność psychologiczną", która sprowadza się do tego, że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.

Kup bilet, lub skorzystaj z wersjii online:

Zajęcia prowadzi:

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki zawodowej, ponieważ ...
Zobacz szczegóły

Dla kogo ten kurs:

  • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
  • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
  • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników

Co będzie w tym szkoleniu:

Zaprezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe  rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do przeprowadzenia i zamknięcia negocjacji.

Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą osobą powinien być Dobry Pośrednik Nieruchomości. Ale na zaufanie trzeba zapracować. Z tego szkolenia dowiesz się jak to zrobić.

 

Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania"wierności" klienta popytowego

To szkolenie oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa naleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.

Dowiesz się:

 

  • O tym jak mieć więcej klientów popytowych, oraz jak ich do siebie “przywiąza
  • O tworzeniu dobrych ogłoszeń i reklam czyli co powinno zawierać ogłoszenie nieruchomości i dlaczego nie należy pisać takich informacji  jak “mieszkanie do remontu”.
  • O miłości od pierwszego wejrzenia, czyli kiedy spisać umowę z osobą szukającą nieruchomości i od czego zacząć rozmowę podczas pierwszego spotkania.
  • O sposobie różnych sposobach postępowania z pt. nabywcami w zależności od typu ich charakteru (a także o tym jak rozpoznać z kim masz do czynmienia).
  • O sztuce prezentacji, czyli jak zachowywać się i co robić przed, w trakcie oraz po.
  • O skutecznym sposobie na uzyskanie "wierności" nabywcy lub najemcy nieruchomości.
  • O błędach  niweczących możliwość zamknięcia transakcji -  czyli dlaczego czasem tracisz pieniądze.
  • O sposobach na  zwiększenie skuteczności negocjacji lub mediacji warunków transakcji obrotu nieruchomością
  • O prawidłowym wyznaczaniu celów i o wdrażaniu do pracy nowych pracowników, oraz o tym jak sprawdzić czy agenci faktycznie pracują zgodnie z oczekiwaniami i wyobrażeniami przełożonych.