Jak sprawdzić czy usłyszano to co naprawdę masz do przekazania

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie:

Mówisz coś do podwładnego, dziecka, klienta, a oni... niby słuchają, ale czy... słyszą to co Ty chcesz im przekazać?

Jakiś czas temu podczas rozmowy z Ewą zapytałem:

- Jak myślisz, dlaczego tak wiele mówi się o dobrej komunikacji, tak wiele szkoleń w tym temacie, a brak zrozumienia stale utrudnia na życie?

- Być może dlatego, że nie potrafimy właściwie konstruować wysyłanych informacji. To umiejętność nadania i odbioru informacji zwrotnej czyni rozmowę wartościową. Powtarzając za Maxwellem, jeśli twoje życie ma jakikolwiek związek z innymi ludźmi, wywierasz wpływ. - odpowiedziała, po czym zapytała - Chcesz posłuchać jak?

 

Chciałem. Kilka dni później odbyło się pierwsze szkolenie, podczas którego FEEDBACK wypełnił całą przestrzeń szkoleniowej sali. I tak zrodził się nieprzerwalny cykl spotkań zatytułowany: „Feedback story”.

Jeśli ty także:

- chcesz dowiedzieć się czym jest feedback i czemu służy
- chcesz poznać metody konstruowania wartościowej informacji zwrotnej
- zaciekawił Cię wątek wpływu emocji na odbiór informacji zwrotnej
- chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możesz zastosować skuteczny feedback w swojej pracy
- chcesz w bezpiecznych, szkoleniowych warunkach sprawdzić jak zadziała wysyłany przez Ciebie komunikat

to znaczy, że nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu !

Zapraszamy Cię na warsztat, na którym:

- wypracujesz odpowiedni dla siebie, pozwalających unikać sytuacji konfliktowych sposób przekazywania informacji, w odniesieniu do wymagających korekty zachowań lub postępowania członków Twojego zespołu

- poznasz metody udzielania wartościowej informacji zwrotnej członkom Twojego zespołu, mając pewność, że zostanie ona słusznie odebrana, a co najważniejsze skutecznie wdrażana

- nabędziesz umiejętność rzetelnej komunikacji, mającej odzwierciedlenie wprost w jakości i wynikach pracy Twojego zespołu
- otrzymasz dawkę wiedzy, która pozwoli Ci przedstawiać swoje oczekiwania w postaci rzetelnego komunikatu, pozbawionego dyrektywnego tonu, lecz nie umniejszającego wagi przekazywanej informacji
- Twoja pozycja lidera zostanie wzmocniona poprzez skuteczną komunikację, pozwalającą
równocześnie Tobie samemu na egzekwowanie Twoich oczekiwań
- poznasz techniki udzielania informacji zwrotnej, dzięki którym będziesz słuchany, a Twoje komunikaty będą wdrażane

Jest to jeden dzień szkoleniowy.

Kto zgłębi dla Ciebie tajniki feedbacku?

 

Ewa Wilczewska

Właścicielka firmy Cridea Consulting, działającej w obszarze Doradztwa Biznesowego i usług szkoleniowych, służących budowaniu i rozwojowi skutecznego biznesu.

Trenerka Biznesu w Klubie Trenerów Biznesu; doświadczona Menadżerka w strukturach korporacyjnych; praktyk sprzedaży, 

Absolwentka Filologii Angielskiej na WSP w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET we Wrocławiu.

Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie. Ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego w zakresie planowania i rozwoju firmy, technik skutecznej komunikacji, technik sprzedaży, skutecznego wdrażania standardów oraz wspierania w rozwoju zespołów w strukturach korporacyjnych.

Miłośniczka rzetelnej komunikacji, z użyciem skutecznej, motywującej informacji zwrotnej.

W wolnych chwilach z pasją uprawia kolarstwo latem i narciarstwo zimą 

Możliwe są zajęcia indywidualne.

Zapytaj o termin