
Wiele osób irytują znajdowane w skrzynce pocztowej karteczki z informacją „kupię mieszkanie dla chorej córki”.
Niektórzy reagują emocjonalnie i nazywają autorów „Januszami biznesu”.
Tomasz Lebiedź wyjaśnia:
* Jaka jest skuteczność ulotek
* Jaki procent nieruchomości można pozyskać
* Jaka jest różnica między celami Inwestora i Pośrednika korzystającego z takiej formy zdobywania ofert i co z tego wynika
* Co mówi treść ulotki Warto wiedzieć, że niektóre agencje nieruchomości wydają i roznoszą gazetki z ofertami i że Pośrednik w obrocie nieruchomościami buduje swoją rozpoznawalność na lata.
No i co ważne – Inwestor (czasem zwany Fliperem) ma inny cel działania niż Pośrednik w obrocie nieruchomościami.
Ten film to fragment dwugodzinnego spotkania online na żywo zorganizowanego w ramach jednego ze szkoleń o psychologii w obrocie nieruchomościami.
Chcesz wiedzieć więcej – Zobacz:

Psychologia w pośrednictwie nieruchomości. Telemarketing, większa sprzedaż, wyłączność – (online na żywo 11.05.2021)
Zobacz opis...

Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online
Zobacz opis...

Jak przekonać sprzedających do udzielenia wyłączności – kurs online
Zobacz opis...

Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online
Zobacz opis...
Więcej audycji znajdziesz na BLOGU
