trudny klient sztuka przekonywania w agencji nieruchomości

Trudny klient + sztuka przekonywania w agencji nieruchomości – poziom II

Trudny klient, sztuka przekonywania w agencji nieruchomości - poziom II

Wyższy poziom umiejętności interpersonalnych, czyli jak sprawić, aby inni robili to, co Ty chcesz.

Szkolenie warsztatowe przygotowane specjalnie dla pośredników oraz inwestorów nieruchomości.

Pewnie wiesz, że w życiu i biznesie jedni osiągają większy sukces, a inni — mniejszy i pewnie chcesz należeć do tych pierwszych.?

Przyjdź na warsztaty, ponieważ: Im większa umiejętność perswadowania, tym więcej sukcesów 🙂

trudny klient sztuka przekonywania w agencji nieruchomościDla kogo są te warsztaty:

Szkolenie oparte jest na teorii i wieloletniej praktyce obsługi klientów a w szczególności klientów w obrocie nieruchomościami.

Nauczysz się sprawiać, aby inni robili to, co ty chcesz.

Przy okazji pozbędziesz się stresu w kontaktach z innymi osobami oraz nauczysz się rozwiązywać sytuację konfliktowe, czyli radzić sobie z trudnymi klientami.

To szkolenie możesz potraktować zarówno jako wstęp, lub jako kontynuację zajęć o uzyskiwaniu wyłączności i telemarketingu w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.

Poznasz teorię, wykonasz praktyczne ćwiczenia i rozwiążesz testy. Wyniki testów będziesz znać tylko Ty 😉

Chcesz przekonać innych:

 

Perswazja i manipulacja. Musisz znać zasady.

Po pierwsze: aby skutecznie przekonywać klientów.

Po drugie: aby bronić się przed wrogą manipulacją.

Dlaczego warto wziąć udział w tych warsztatach:

W życiu i w biznesie jedni osiągają większy sukces, a inni — mniejszy. Ty zapewne chcesz należeć do tych pierwszych 😉

Pewnie też wiesz, że wszystko, co — my, ludzie — robimy w życiu, polega na sprzedaży: siebie, usługi, towaru.

I pewnie wiesz, że sukces w sprzedaży zależy od przekonania innych, by podzielili Twoje racje.

A to przekonanie osiąga się właśnie dzięki umiejętności perswazji. Im większa umiejętność perswadowania, tym więcej sukcesów 😉

Na tych warsztatach zdobędziesz umiejętności zwiększające skuteczność perswazji. Koniecznie przyjdź, ponieważ dzięki temu Twoja skuteczność sprzedaży wzrośnie 😉

Mowa ciała:

Jakże często zdarza się, że ludzie co innego mówią, a co innego myślą.

Znasz to? Pewnie chcesz wiedzieć co naprawdę myślą twoi klienci.

😉 W ramach zajęć nauczysz się odkrywać prawdę ze spojrzeń, min, gestów i postawy swoich rozmówców 😉

 

Jak prowadzone są zajęcia:

Każdy wie, że najlepszą nauką jest połączenie teorii z praktyką.

Dlatego w trakcie szkolenia przekażemy niezbędną wiedzę teoretyczną oraz przeprowadzimy ćwiczenia, w których będziesz czynnie uczestniczyć.

Ponadto polecimy testy, którymi możesz samodzielnie rozpoznać i uaktywnić drzemiące w Tobie, teraz niewykorzystane możliwości. Oczywiście — Szanujemy Twoją prywatność, więc wyniki tych testów będą dla nas tajemnicą. Poznasz je tylko Ty 😉 .

Czy wiesz co w nieruchomościach znaczą pojęcia:

Kamień milowy;  Pan Tabelka; Strażnik świętego Graala;  Debeściak; Telepata; Przewodnik; Uciekinier;  Pan Dyrektor; Klient gwiazda; Głuszec; Call me later alligator; Znikający punkt? 😉

Przyjdź na szkolenie na którym rozszyfrujemy te i jeszcze kilka innych pojęć.

Po tych zajęciach będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić.

Dowiesz się  jak uzyskać "wyłączność psychologiczną" 😉 od osoby poszukującej nieruchomomości.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w zajęciach:

Twoje umiejętności perswazji wzrosną. Będziesz łatwiej i lepiej rozpoznawać prawdziwe potrzeby klienta.  Nauczysz się jak radzić sobie z różnymi osobowościami.  Dzięki temu Twoja sprzedaż wzrośnie. 😉

Ale mamy do Ciebie jedną prośbę:

Wiedza wyniesiona z warsztatów da Ci do ręki potężne narzędzie wpływu na decyzje innych ludzi, więc prosimy — wykorzystuj je etycznie.

Znajomość zasad komunikacji interpersonalnej zmieniła moje życie:

Na lepsze 
Znów wróciła przyjemność pracy

Dzięki wiedzy praca pośredika nieruchomości może dawać satysfakcję i być wolna o stresu, a nie wyglądać tak jak opowiada Dorota [na tym filmie ->].

Program szkolenia:

Wprowadzenie:

  • Definicja trudnej sytuacji w pracy z klientem
  • Jak reagować, gdy klient zachowuje się agresywnie lub obraża cię, lub twoją firmę.
  • Podstawy efektywnej komunikacji z klientem.

Twój język ma znaczenie:

  • Zalecane słowa i zwroty, które obniżają poziom emocji stresu lub agresji.
  • Słowa, lub zwroty, których nie należy unikać, ponieważ nakręcają konflikt i nie są pomocne w rozwiązaniu żadnej sytuacji.
  • Jak wykorzystać w praktyce teorię prototypów pojęć.
  • Tworzenie prawidłowego przekazu.
  • Sprawdzenie, czy ty i klient myślicie o tym samym.

Kontrolowanie rozmowy z klientem:

  • Zasady stosowania pytań zamkniętych i otwartych w praktyce pośrednika Obrotu Nieruchomościami.
  • Jak kontrolować i zarządzać rozmową / spotkaniem z klientem.
  • Jak uniknąć nieporozumień, Czyli jak sprawdzić, czy rozmawiacie o tym samym.
  • Co zrobić z uzyskanymi Informacjami, czyli jak wyciągnąć prawidłowe wnioski.

Style zachowań społecznych (Twój i klientów):

  • Dowiedz się jaką jesteś osobą. Ten test rozwiążesz indywidualnie przed przyjściem na szkolenie. Tylko ty będziesz znać jego wynik.
  • Główne typy styli zachowań społecznych.
  • Jak rozpoznać z kim masz do czynienia, nie skłaniając tej osoby do wypełnienia testu psychologicznego.
  • Jak dostosować swoje zachowanie, Czyli co zrobić, aby komunikacja z klientem była skuteczniejsza.

Prawo do wyrażania zastrzeżeń:

  • Co oznaczają i jak rozumieć wątpliwości klientów.
  • Jak odróżnić to, co klient mówi od tego, czego obawia się naprawdę (zasada „klient kłamie”).
  • Jak radzić sobie z obiekcjami irracjonalnym.
  • Bagatelizowanie wątpliwości klientów?
  • Jak zamienić wady na zalety.
  • Jak samemu nie prowokować zastrzeżeń klientów.
  • Kiedy zakończyć sprzedawanie.

Teoria i technika wywierania wpływu na decyzje innych ludzi:

  • Reguły wpływu społecznego ich sprawdzone w praktyce zastosowanie w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.
  • Przykłady zastosowania i wykorzystania kilku socjotechnik w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.

Rozwiązywanie trudnych sytuacji:

  • Skuteczne metody zapobiegania powstawaniu sporów, na przykład zastrzeżenie klienta co do wysokości wynagrodzenia pośrednika często podnoszonych już po wykonaniu usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
  • Określenie istoty sporu.
  • Zachowania służące rozwiązaniu konfliktu

Jak sprawić, aby klienci lubili i szanowali Cię:

  • Asertywność, czyli bezstresowa obsługa trudnych klientów.
  • Nikt nie rodzi się asertywny, ale można się tego nauczyć.
  • Jak stać się osobą asertywną.
  • Asertywność w praktyce, czyli jak prosić, odmawiać i bronić się przed manipulacją.

Zamknięcie transakcji oznacza to, że wygrałeś i Ty i Twój klient. Brak zamknięcia oznacza obopólną przegraną. Nikt nie lubi przegrywać, prawda?

Dlatego przyjdź na warsztaty i zostań mistrzem perswazji 😉 Zwiększ ilość swoich wygranych 😉

Kup bilety, lub zamów trenera:

Trudny klient, sztuka przekonywania w agencji nieruchomości (23.10.2019 Warszawa)

Nauczysz się sprawiać, aby inni robili to, co ty chcesz ...
Czytaj Dalej

399,00 

To szkolenie realizujemy również na zamówienie. Zapytaj, a przyjedziemy:

+ 48 533-958-865

+ 48 786-816-303

biuro@symen.pl

Prowadzący:

(razem, lub osobno)

Tomasz Lebiedź

Tomasz Lebiedź

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej ...
Czytaj Dalej
Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do ...
Czytaj Dalej

Szkolenia na tematy powiązane: