Trudny klient, sztuka przekonywania w agencji nieruchomości - poziom II
Wyższy poziom umiejętności interpersonalnych, czyli jak sprawić, aby inni robili to, co Ty chcesz.
Szkolenie warsztatowe przygotowane specjalnie dla pośredników oraz inwestorów nieruchomości.
Pewnie wiesz, że w życiu i biznesie jedni osiągają większy sukces, a inni — mniejszy i pewnie chcesz należeć do tych pierwszych.
Przyjdź na warsztaty, ponieważ: Im większa umiejętność perswadowania, tym więcej sukcesów 🙂
Dla kogo są te warsztaty:
Szkolenie oparte jest na teorii i wieloletniej praktyce obsługi klientów a w szczególności klientów w obrocie nieruchomościami.
Nauczysz się sprawiać, aby inni robili to, co ty chcesz.
Przy okazji pozbędziesz się stresu w kontaktach z innymi osobami oraz nauczysz się rozwiązywać sytuację konfliktowe, czyli radzić sobie z trudnymi klientami.
To szkolenie możesz potraktować zarówno jako wstęp, lub jako kontynuację zajęć o uzyskiwaniu wyłączności i telemarketingu w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.
Poznasz teorię, wykonasz praktyczne ćwiczenia i rozwiążesz testy. Wyniki testów będziesz znać tylko Ty 😉
Chcesz przekonać innych:
Perswazja i manipulacja. Musisz znać zasady.
Po pierwsze: aby skutecznie przekonywać klientów.
Po drugie: aby bronić się przed wrogą manipulacją.
Dlaczego warto wziąć udział w tych warsztatach:
W życiu i w biznesie jedni osiągają większy sukces, a inni — mniejszy. Ty zapewne chcesz należeć do tych pierwszych 😉
Pewnie też wiesz, że wszystko, co — my, ludzie — robimy w życiu, polega na sprzedaży: siebie, usługi, towaru.
I pewnie wiesz, że sukces w sprzedaży zależy od przekonania innych, by podzielili Twoje racje.
A to przekonanie osiąga się właśnie dzięki umiejętności perswazji. Im większa umiejętność perswadowania, tym więcej sukcesów 😉
Na tych warsztatach zdobędziesz umiejętności zwiększające skuteczność perswazji. Koniecznie przyjdź, ponieważ dzięki temu Twoja skuteczność sprzedaży wzrośnie 😉
Mowa ciała:
Jakże często zdarza się, że ludzie co innego mówią, a co innego myślą.
Znasz to? Pewnie chcesz wiedzieć co naprawdę myślą twoi klienci.
😉 W ramach zajęć nauczysz się odkrywać prawdę ze spojrzeń, min, gestów i postawy swoich rozmówców 😉
Jak prowadzone są zajęcia:
Każdy wie, że najlepszą nauką jest połączenie teorii z praktyką.
Dlatego w trakcie szkolenia przekażemy niezbędną wiedzę teoretyczną oraz przeprowadzimy ćwiczenia, w których będziesz czynnie uczestniczyć.
Ponadto polecimy testy, którymi możesz samodzielnie rozpoznać i uaktywnić drzemiące w Tobie, teraz niewykorzystane możliwości. Oczywiście — Szanujemy Twoją prywatność, więc wyniki tych testów będą dla nas tajemnicą. Poznasz je tylko Ty 😉 .
Czy wiesz co w nieruchomościach znaczą pojęcia:
Kamień milowy; Pan Tabelka; Strażnik świętego Graala; Debeściak; Telepata; Przewodnik; Uciekinier; Pan Dyrektor; Klient gwiazda; Głuszec; Call me later alligator; Znikający punkt?
Przyjdź na szkolenie na którym rozszyfrujemy te i jeszcze kilka innych pojęć.
Po tych zajęciach będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić.
Dowiesz się jak uzyskać "wyłączność psychologiczną" 😉 od osoby poszukującej nieruchomomości.
Co osiągniesz dzięki udziałowi w zajęciach:
Twoje umiejętności perswazji wzrosną. Będziesz łatwiej i lepiej rozpoznawać prawdziwe potrzeby klienta. Nauczysz się jak radzić sobie z różnymi osobowościami. Dzięki temu Twoja sprzedaż wzrośnie. 😉
Ale mamy do Ciebie jedną prośbę:
Wiedza wyniesiona z warsztatów da Ci do ręki potężne narzędzie wpływu na decyzje innych ludzi, więc prosimy — wykorzystuj je etycznie.
Znajomość zasad komunikacji interpersonalnej zmieniła moje życie:
😉 Na lepsze
😉 Znów wróciła przyjemność pracy
Dzięki wiedzy praca pośredika nieruchomości może dawać satysfakcję i być wolna o stresu, a nie wyglądać tak jak opowiada Dorota [na tym filmie ->].
Program szkolenia:
Wprowadzenie:
- Definicja trudnej sytuacji w pracy z klientem
- Jak reagować, gdy klient zachowuje się agresywnie lub obraża cię, lub twoją firmę.
- Podstawy efektywnej komunikacji z klientem.
Twój język ma znaczenie:
- Zalecane słowa i zwroty, które obniżają poziom emocji stresu lub agresji.
- Słowa, lub zwroty, których nie należy unikać, ponieważ nakręcają konflikt i nie są pomocne w rozwiązaniu żadnej sytuacji.
- Jak wykorzystać w praktyce teorię prototypów pojęć.
- Tworzenie prawidłowego przekazu.
- Sprawdzenie, czy ty i klient myślicie o tym samym.
Kontrolowanie rozmowy z klientem:
- Zasady stosowania pytań zamkniętych i otwartych w praktyce pośrednika Obrotu Nieruchomościami.
- Jak kontrolować i zarządzać rozmową / spotkaniem z klientem.
- Jak uniknąć nieporozumień, Czyli jak sprawdzić, czy rozmawiacie o tym samym.
- Co zrobić z uzyskanymi Informacjami, czyli jak wyciągnąć prawidłowe wnioski.
Style zachowań społecznych (Twój i klientów):
- Dowiedz się jaką jesteś osobą. Ten test rozwiążesz indywidualnie przed przyjściem na szkolenie. Tylko ty będziesz znać jego wynik.
- Główne typy styli zachowań społecznych.
- Jak rozpoznać z kim masz do czynienia, nie skłaniając tej osoby do wypełnienia testu psychologicznego.
- Jak dostosować swoje zachowanie, Czyli co zrobić, aby komunikacja z klientem była skuteczniejsza.
Prawo do wyrażania zastrzeżeń:
- Co oznaczają i jak rozumieć wątpliwości klientów.
- Jak odróżnić to, co klient mówi od tego, czego obawia się naprawdę (zasada „klient kłamie”).
- Jak radzić sobie z obiekcjami irracjonalnym.
- Bagatelizowanie wątpliwości klientów?
- Jak zamienić wady na zalety.
- Jak samemu nie prowokować zastrzeżeń klientów.
- Kiedy zakończyć sprzedawanie.
Teoria i technika wywierania wpływu na decyzje innych ludzi:
- Reguły wpływu społecznego ich sprawdzone w praktyce zastosowanie w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.
- Przykłady zastosowania i wykorzystania kilku socjotechnik w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.
Rozwiązywanie trudnych sytuacji:
- Skuteczne metody zapobiegania powstawaniu sporów, na przykład zastrzeżenie klienta co do wysokości wynagrodzenia pośrednika często podnoszonych już po wykonaniu usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
- Określenie istoty sporu.
- Zachowania służące rozwiązaniu konfliktu
Jak sprawić, aby klienci lubili i szanowali Cię:
- Asertywność, czyli bezstresowa obsługa trudnych klientów.
- Nikt nie rodzi się asertywny, ale można się tego nauczyć.
- Jak stać się osobą asertywną.
- Asertywność w praktyce, czyli jak prosić, odmawiać i bronić się przed manipulacją.
Zamknięcie transakcji oznacza to, że wygrałeś i Ty i Twój klient. Brak zamknięcia oznacza obopólną przegraną. Nikt nie lubi przegrywać, prawda?
Dlatego przyjdź na warsztaty i zostań mistrzem perswazji 😉 Zwiększ ilość swoich wygranych 😉
Szkolenia na tematy powiązane:
Kup bilety, lub zamów trenera:
To szkolenie realizujemy również na zamówienie. Zapytaj, a przyjedziemy:
+ 48 533-958-865
+ 48 786-816-303
biuro@symen.pl
Prowadzący:
(razem, lub osobno)

Dorota Salamon
Czytaj Dalej