Trudny klient, wyłączność, telemarketing w agencji nieruchomości – poziom II

Kiedy:
Październik 23, 2019@10:00 am – 4:00 pm
2019-10-23T10:00:00+02:00
2019-10-23T16:00:00+02:00
Gdzie:
Warszawa
Warszawa Kopernika 34
Polska
Koszty:
249 - 399

Trudny klient, wyłączność, telemarketing w agencji nieruchomości – poziom II

 

Wyższy poziom umiejętności interpersonalnych, czyli jak sprawić, aby inni robili to, co Ty chcesz.

Pośrednik nieruchomości trudny klient wyłączność telemarketing szkolenie kursDla kogo są te warsztaty:

To szkolenie oparte jest na teorii i wieloletniej praktyce obsługi klientów a w szczególności klientów w obrocie nieruchomościami.

Nauczysz się sprawiać, aby inni robili to, co ty chcesz.

Przy okazji pozbędziesz się stresu w kontaktach z innymi osobami oraz nauczysz się rozwiązywać sytuację konfliktowe, czyli radzić sobie z trudnymi klientami.

To szkolenie możesz potraktować zarówno jako wstęp, lub jako kontynuację szkolenia o uzyskiwaniu wyłączności i telemarketingu w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami. Jeśli byłeś na tym szkoleniu, to twoja wiedza zostanie rozszerzona, a jeśli dopiero się wybierasz, to będzie to wspaniałe przygotowanie.

W szkoleniu przewidziane są elementy wykładu, ćwiczenia, testy. Wyniki testów będziesz znać tylko Ty 😉

Program szkolenia:

Wprowadzenie:

  • Definicja trudnej sytuacji w pracy z klientem
  • Jak reagować, gdy klient zachowuje się agresywnie lub obraża cię, lub twoją firmę.
  • Podstawy efektywnej komunikacji z klientem.

Twój język ma znaczenie:

  • Zalecane słowa i zwroty, które obniżają poziom emocji stresu lub agresji.
  • Słowa, lub zwroty, których nie należy unikać, ponieważ nakręcają konflikt i nie są pomocne w rozwiązaniu żadnej sytuacji.
  • Jak wykorzystać w praktyce teorię prototypów pojęć.
  • Tworzenie prawidłowego przekazu.
  • Sprawdzenie, czy ty i klient myślicie o tym samym.

Kontrolowanie rozmowy z klientem:

  • Zasady stosowania pytań zamkniętych i otwartych w praktyce pośrednika Obrotu Nieruchomościami.
  • Jak kontrolować i zarządzać rozmową / spotkaniem z klientem.
  • Jak uniknąć nieporozumień, Czyli jak sprawdzić, czy rozmawiacie o tym samym.
  • Co zrobić z uzyskanymi Informacjami, czyli jak wyciągnąć prawidłowe wnioski.

Style zachowań społecznych (Twój i klientów):

  • Dowiedz się jaką jesteś osobą. Ten test rozwiążesz indywidualnie przed przyjściem na szkolenie. Tylko ty będziesz znać jego wynik.
  • Główne typy styli zachowań społecznych.
  • Jak rozpoznać z kim masz do czynienia, nie skłaniając tej osoby do wypełnienia testu psychologicznego.
  • Jak dostosować swoje zachowanie, Czyli co zrobić, aby komunikacja z klientem była skuteczniejsza.

Prawo do wyrażania zastrzeżeń:

  • Co oznaczają i jak rozumieć wątpliwości klientów.
  • Jak odróżnić to, co klient mówi od tego, czego obawia się naprawdę (zasada „klient kłamie”).
  • Jak radzić sobie z obiekcjami irracjonalnym.
  • Bagatelizowanie wątpliwości klientów?
  • Jak zamienić wady na zalety.
  • Jak samemu nie prowokować zastrzeżeń klientów.
  • Kiedy zakończyć sprzedawanie.

Teoria i technika wywierania wpływu na decyzje innych ludzi:

  • Reguły wpływu społecznego ich sprawdzone w praktyce zastosowanie w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.
  • Przykłady zastosowania i wykorzystania kilku socjotechnik w pośrednictwie Obrotu Nieruchomościami.

Rozwiązywanie trudnych sytuacji:

  • Skuteczne metody zapobiegania powstawaniu sporów, na przykład zastrzeżenie klienta co do wysokości wynagrodzenia pośrednika często podnoszonych już po wykonaniu usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
  • Określenie istoty sporu.
  • Zachowania służące rozwiązaniu konfliktu

Jak sprawić, aby klienci lubili i szanowali Cię:

  • Asertywność, czyli bezstresowa obsługa trudnych klientów.
  • Nikt nie rodzi się asertywny, ale można się tego nauczyć.
  • Jak stać się osobą asertywną.
  • Asertywność w praktyce, czyli jak prosić, odmawiać i bronić się przed manipulacją.
  •  

Zamknięcie transakcji oznacza to, że wygrałeś i Ty i Twój klient. Brak zamknięcia oznacza obopólną przegraną. Nikt nie lubi przegrywać, prawda?

Dlatego przyjdź na warsztaty i zostań mistrzem perswazji 😉 Zwiększ ilość swoich wygranych 😉