Dorota Salamon:
- Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy.
- Jest zawodową aktorką mającą w repertuarze wiele głównych ról teatralnych i filmowych.
- Pisze scenariusze i reżyseruje.
- Organizuje festiwale kulturalne.
Prywatnie: ma kota na punkcie psów 😉
Zajęcia online z udziałem Doroty Salamon
Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Jak zwiększyć skuteczność umówień i jak reagować na: - "teraz sprzedaję sam", - "proszę przyjść z klientem”, - "jaka jest państwa prowizja”, - "zgłosiłem mieszkanie w kilku ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności – kurs online

Wyłączność umożliwia pośrednikowi nieruchomości skuteczniejszą i lepszą pracę, ale sprzedający czasami mają obawy. Kiedy i jak omawiać kwestie "drażliwe" np.:
- "wyłączność mnie zablokuje",
- ...
Zobacz szczegóły
- "wyłączność mnie zablokuje",
- ...
Zobacz szczegóły
Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online

Wyłączność poprawia skuteczność pracy pośrednika i przyczynia się do eliminacji pracy za darmo. Niesie również wielkie korzyści dla Sprzedających. Niestety, Sprzedający bardzo często obawiają się udzielić wyłączności ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Jak stworzyć reklamę filmową agencji nieruchomości – kurs online

Dowiesz się: tego, że dobrą reklamę można nakręcić powszechnie dostępnym sprzętem, jak ominąć trudności "niskiego" budżetu, co koniecznie powinna zawierać skuteczna reklam, czego - po żadnym pozorem ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Kurs profesjonalnego pośrednika w obrocie nieruchomościami (szkolenie online)

169 LEKCJI. Kompleksowy, kilkudziesięciogodzinny kurs na profesjonalnego pośrednika w obrocie nieruchomościami obejmujący zagadnienia praktyki pracy pośrednika i prawa obowiązującego w obrocie nieruchomościami. Dowiesz się jak rozpoznać pułapki ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Sztuka wywierania wpływu na klientów agencji nieruchomości. (kurs online)

1 – przekonać klientów do siebie, 2 – przekonać klientów do swojej usługi, 3 – przekonać klientów do swojej ceny, 4 – przekonać klientów do swojej oferty ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły