Dorota Salamon:
- Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy.
- Jest zawodową aktorką mającą w repertuarze wiele głównych ról teatralnych i filmowych.
- Pisze scenariusze i reżyseruje.
- Organizuje festiwale kulturalne.
Prywatnie: ma kota na punkcie psów 😉
Zajęcia online z udziałem Doroty Salamon
Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Jak zwiększyć skuteczność umówień i jak reagować na: - "teraz sprzedaję sam", - "proszę przyjść z klientem”, - "jaka jest państwa prowizja”, - "zgłosiłem mieszkanie w kilku ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności – kurs online

Szkolenie oparte na wieloletniej praktyce pracy agencji nieruchomości. Dowiesz się jak uzyskać wyłączność w pośrednictwie obrotu nieruchomościami. Kiedy i jak omawiać kwestie "drażliwe" np.:
- "wyłączność ...
Zobacz szczegóły
- "wyłączność ...
Zobacz szczegóły
Jak mieć więcej kupujących w agencji nieruchomości- kurs online

Szkolenie dla pośredników o pozyskiwaniu większej liczby osób chcących kupić lub nająć nieruchomości i o właściwym rozpoznawaniu ich potrzeb ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Jak stworzyć reklamę filmową agencji nieruchomości – kurs online

Dowiesz się: tego, że dobrą reklamę można nakręcić powszechnie dostępnym sprzętem, jak ominąć trudności "niskiego" budżetu, co koniecznie powinna zawierać skuteczna reklam, czego - po żadnym pozorem ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Kurs profesjonalnego pośrednika w obrocie nieruchomościami (szkolenie online)

170 LEKCJI. Kompleksowy, kilkudziesięciogodzinny kurs na profesjonalnego pośrednika w obrocie nieruchomościami obejmujący zagadnienia praktyki pracy pośrednika i prawa obowiązującego w obrocie nieruchomościami. Dowiesz się jak rozpoznać pułapki ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły
Sztuka wywierania wpływu na klientów agencji nieruchomości. (kurs online)

Jak rozumieć i wpływać na decyzje klientów agencji nieruchomości. Podstawowa wiedza o sprzedaży, czyli jak: 1 – przekonać klientów do siebie, 2 – przekonać klientów do swojej ...
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły