Jak zdobywać klientów w Internecie – kurs online

jak generować więcej leadów
Lub zaloguj się zaloguj się, aby uzyskać dostęp do kupionych kursów.

POKAZUJEMY KOLEJNE KROKI:

 

?JAK WYKORZYSTAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

?„HODOWANIE” GRUPY POTENCJALNYCH KLIENTÓW (CLIENT FARMING VERSUS HUNTING), CZYLI ZDOBYWANIE LEADÓW W PRZYSZŁOŚCI

?LEADY Z FACEBOOK – ZDOBYWANIE FANÓW, ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU…

?PROMOCJA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

?GDZIE MOŻNA I NALEŻY SIĘ REKLAMOWAĆ (POZA SOCIAL MEDIA)

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia:

Chcesz mieć wielu klientów? I chcesz wiedzieć jak to zrobić?
Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać z porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej – dla wielu innych firm – ich kampanie marketingowe?

Szkolenie powstało, ponieważ z licznych rozmów i otrzymywanych zleceń wiemy, że:

  • wiele firm stara się prowadzić własne kampanie reklamowe,
  • wiele firm usiłuje sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych,
  • i większość z nich robi to… źle

W szkoleniu wyjaśniamy od A do Z jak poprawnie prowadzić marketing internetowy.

W Internecie zachodzą nieustanne zmiany i to nie tylko zmiany technologiczne.
Znacznie ważniejsze jest to, że nieustannie zmieniają się preferencje i zachowania Internatów.

Jeśli chcesz stale pozyskiwać klientów, to musisz nadążać za tymi zmianami, a najlepiej – jeśli to możliwe – wyprzedać je.

I tak:
– pozycjonowanie w wyszukiwarkach nadal jest ważne, ale coraz mniej, ponieważ….
– dynamicznie rośnie marketingowe znaczenie mediów społecznościowych, które…
– nieustannie się zmieniają !

Zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię marketingową w Internecie, musisz poczynić wcześniejsze przygotowania. Jeśli tego nie zrobisz – wydasz pieniądze na marne.

Pokazujemy kolejne kroki:

– co zrobić jako pierwszy krok w marketingu internetowym,
– jak można mierzyć skuteczność reklamy,
– jakie narzędzia pomiarowe wykorzystać i jak je zainstalować,
– jak śledzić reagujących na Twoją reklamę,
– jak zbierać i tworzyć grupy interesujących Cię odbiorców (potencjalnych klientów),
– jak rozpoznać wartościowe kontakty,
– jak przypisać wartość konkretnym działaniom pt. klientów,
– jak kontrolować relację: zysk a wydatek na reklamę ,
– jak ustalić co jest prawdziwą wartością uzyskiwaną dzięki reklamie.

Jak wykorzystać media społecznościowe

Różnice między zachowaniami Internautów w social media a reklamą w wynikach wyszukiwania – wpływ na generowanie leadów

Wyszukiwarki, porównywarki, portale  a media społecznościowe – klienci ci sami a jednak inni 😉

Możesz biernie czekać na klienta lub poszukiwać go aktywnie. Inspirować. Budzić potrzeby. Pokazujemy jak to zrobić.

„Hodowanie” grupy potencjalnych klientów (client farming versus hunting), czyli zdobywanie leadów w przyszłości

Marketing w mediach społecznościowych można porównać do pracy rolnika, który aby zebrać obfity plon musi najpierw przygotować rolę, później posiać, a następnie pielęgnować i chronić swoje uprawy.

Nie zapomnij o dzieleniu „upraw”, oraz o dbaniu o dobrą jakość takiej grupy.

Leady z Facebook – zdobywanie fanów, zwiększanie zasięgu…

Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

– zakładanie stron,
– zakładanie grup,
– wypełnianie stron treścią,
– co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać,
– jak i do czego linkować,
– bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,
– dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Promocja w wynikach wyszukiwania

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjaśniamy:
– Wyjaśniamy, co to są i czemu służą słowa kluczowe,
– Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla „żywych” odbiorców,
– Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
– Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
– Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages), na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

– po co firmie strona internetowa,
– linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
– poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

 

 

Spis lekcji:

Moduły