Marketing internetowy i social media – Jak zdobywać klientów w Internecie

7 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Dlaczego to szkolenie jest dobre?

Chcesz mieć wielu klientów? I chcesz wiedzieć jak to zrobić?

Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać w porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej dla wielu innych firm ich kampanie marketingowe?

Dlaczego stworzyliśmy to szkolenie:

Szkolenie powstało, ponieważ z licznych rozmów i otrzymywanych zleceń wiemy, że:

  • wiele firm stara się prowadzić własne kampanie reklamowe,
  • wiele firm usiłuje sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych,
  • i większość z nich robi to… źle

W szkoleniu wyjaśniamy od A do Z jak poprawnie prowadzić marketing internetowy.

Jak pokazać się Światu, czyli jak zaistnieć w Internecie

Nic nie jest dane na zawsze

W Internecie zachodzą nieustanne zmiany i to nie tylko zmiany technologiczne.

Znacznie ważniejsze od nowych technologii  jest to, że nieustannie zmieniają się preferencje i zachowania Internatów.

Jeśli chcesz stale pozyskiwać klientów musisz nadążać za tymi zmianami, a najlepiej – jeśli to możliwe – wyprzedać je.

I tak:

– pozycjonowanie w wyszukiwarkach nadal jest ważne, ale coraz mniej, ponieważ….

– dynamicznie rośnie marketingowe znaczenie mediów społecznościowych, które… – nieustannie się zmieniają !

Od czego zacząć istnienie w Internecie

Zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię marketingową w Internecie, musisz poczynić wcześniejsze przegotowania. jeśli tego nie zrobisz – wydasz pieniądze na marne.

Pokazujemy kolejne kroki:

– co zrobić jako pierwszy krok w marketingu internetowym,

– jak można mierzyć skuteczność reklamy,

– jakie narzędzia pomiarowe wykorzystać i jak je zainstalować,

– jak śledzić reagujących na Twoją reklamę,

– jak zbierać i tworzyć grupy interesujących Cię odbiorców (potencjalnych klientów),

– jak rozpoznać wartościowe kontakty,

– jak przypisać wartość konkretnym działaniom pt. klientów,

– jak kontrolować relację: zysk a wydatek na reklamę ,

– jak ustalić co jest prawdziwą wartością uzyskiwaną dzięki reklamie.

Jak wykorzystać media społecznościowe

Jakie są różnice między reklamą w mediach społęcznościowych, a reklamą w wynikach wyszukiwania

Wyszukiwarki, porównywarki, portale a media społecznościowe – klienci ci sami, a jednak inni 😉

Możesz biernie czekać na klienta, lub poszukiwać go aktywnie. Inspirować. Budzić potrzeby. Pokazujemy jak to zrobić.

Co to jest “hodowanie” grupy potencjalnych klientów

Marketing w mediach społecznościowych można porównać do pracy rolnika, który aby zebrać obfity plon musi najpierw przygotować rolę, później posiać, a następnie pielęgnować i chronić swoje uprawy.

Nie zapomnij o dzieleniu „upraw”, oraz o dbaniu o dobrą jakość takiej grupy.

Jak zacząć istnieć na FB

Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

– zakładanie stron,

– zakładanie grup,

– wypełnianie stron treścią,

– co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać

– jak i do czego linkować,

– bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,

– dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Jak reklamować się na FB

Dowiesz się:

– Jak określić cel jaki chcesz osiągnąć dzięki danej reklamie,

– Jak określić grupę docelową do której chcesz się zwrócić,

– Jak wykorzystać „powierzchnię reklamową” dawana przez Facebook,

– Jak wykorzystać brak formalnych ograniczeń,

– Jak wykorzystać siłę plotki

Jak wykorzystać inne media społecznościowe niż Facebook

W powszechnej opinii, obecnie, Facebook jest dominującym medium społecznościowym, ale przecież istnieją też inne media, na których jest mniejsza konkurencja (bo większość zauroczona jest FB), a to znaczy, że można niższym kosztem osiągnąć bardzo zadowalające wyniki…

Przypadki szczególne w reklamie w Internecie

Agencje Nieruchomości – Skąd brać klientów jeśli nie z Portali ???

Dokładnie tak jak w temacie lekcji – Jakie są inne sposoby pozyskiwania klientów, jeśli nie z portali internetowych? Okazuje się, że jest ich wiele i mogą być znacznie efektywniejsze, jeśli wiesz jak to zrobić.

A z tej lekcji powinni skorzystać wszyscy użytkownicy dowolnych portali ogłoszeniowych, a nie tylko agencje nieruchomości.

Interesy Twoje i Portalu bardzo często są rozbieżne:

– Ty chcesz promować swoją markę, a oni chcą zarabiać na dużej ilości ogłoszeń.

– Ty chcesz chcesz promować usługi dodatkowe, a oni chcą zarabiać na reklamie tych samych usług (np. sprzedaż kredytów).

– Ty płacisz za reklamę swoich ofert, a oni „wpuszczają” za darmo ogłoszenia prywatne, które de facto Ty opłacasz.

Nie jesteśmy wrogami żadnych portali ogłoszeniowych, ale warto poznać efektywniejsze źródła pozyskiwania klientów.

Sklepy internetowe – jak sprzedać z dobrym zyskiem/marżą?

Dzięki Internetowi możesz przedstawić swoje towary ogromnej ilości klientów rozsianych po cały świecie. Możesz zautomatyzować pobieranie zapłaty, wysyłkę i wystawianie faktur.

To proste, ale… inni – twoi konkurenci mogą zrobić dokładnie to samo! 🙁

– Jak zatem zarobić?

– Jak uzyskać dobrą marżę?

-Jak obniżyć koszty (np. przez drop shipping)?

– Jak i co sprzedawać?

Truizmem jest stwierdzenie, że klienci szukają okazji. A to znaczy, że chcą kupić najtaniej.

Jednak – umiejętnie wykorzystując wszystkie możliwości Internetu można tak sprzedawać towary lub usługi aby uniknąć pułapki niskiej marży.

Z tej lekcji dowiesz się:

– Jak z korzyścią dla siebie wykorzystać porównywarki cenowe i portale aukcyjne?

– Jak redukować zbędne koszty sprzedaży (na przykładzie drop shipping)?

– Jak wykorzystać media społecznościowe i jak budować długotrwałe relacje z klientami.

Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów dla wyszukiwarek

Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:

– Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,

– Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla „żywych” odbiorców,

– Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,

– Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,

– Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

 

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

– po co firmie strona internetowa,

– linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,

– poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

Moduły