Jak skutecznie generować leady, czyli jak zdobywać klientów w Internecie – kurs online

jak generować więcej leadów
Lub zaloguj się zaloguj się, aby uzyskać dostęp do kupionych kursów.

Lead to osoba która zostawiła dane kontaktowe, lub sama skontaktowała się ze sprzedawcą usług lub towarów, a  to znaczy, że

Lead = dochód

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia:

Chcesz mieć wielu klientów? I chcesz wiedzieć jak to zrobić?
Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać w porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej - dla wielu innych firm - ich kampanie marketingowe?

Szkolenie powstało, ponieważ z licznych rozmów i otrzymywanych zleceń wiemy, że:

  • wiele firm stara się prowadzić własne kampanie reklamowe,
  • wiele firm usiłuje sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych,
  • i większość z nich robi to... źle

W szkoleniu wyjaśniamy od A do Z jak poprawnie prowadzić marketing internetowy.

Opis poszczególnych lekcji:

Od czego zacząć istnienie w Internecie

Zmiany zachowań Internautów – Nic nie jest dane na zawsze
Czas trwania: 2 min.
W Internecie zachodzą nieustanne zmiany i to nie tylko zmiany technologiczne.
Znacznie ważniejsze jest to, że nieustannie zmieniają się preferencje i zachowania Internatów.

Jeśli chcesz stale pozyskiwać klientów musisz nadążać za tymi zmianami, a najlepiej - jeśli to możliwe - wyprzedać je.

I tak:
- pozycjonowanie w wyszukiwarkach nadal jest ważne, ale coraz mniej, ponieważ....
- dynamicznie rośnie marketingowe znaczenie mediów społecznościowych, które...
- nieustannie się zmieniają !

Od czego zacząć zbieranie leadów – przygotowania
Zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię marketingową w Internecie, musisz poczynić wcześniejsze przygotowania. Jeśli tego nie zrobisz - wydasz pieniądze na marne.

Pokazujemy kolejne kroki:
- co zrobić jako pierwszy krok w marketingu internetowym,
- jak można mierzyć skuteczność reklamy,
- jakie narzędzia pomiarowe wykorzystać i jak je zainstalować,
- jak śledzić reagujących na Twoją reklamę,
- jak zbierać i tworzyć grupy interesujących Cię odbiorców (potencjalnych klientów),
- jak rozpoznać wartościowe kontakty,
- jak przypisać wartość konkretnym działaniom pt. klientów,
- jak kontrolować relację: zysk a wydatek na reklamę ,
- jak ustalić co jest prawdziwą wartością uzyskiwaną dzięki reklamie.
Jak wykorzystać media społecznościowe

Różnice między zachowaniami Internautów w social media, a reklamą w wynikach wyszukiwania – wpływ na generowanie leadów
Czas trwania: 5 min.
Wyszukiwarki, porównywarki, portale  a media społecznościowe - klienci ci sami, a jednak inni 😉

Możesz biernie czekać na klienta, lub poszukiwać go aktywnie. Inspirować. Budzić potrzeby. Pokazujemy jak to zrobić.

„Hodowanie” grupy potencjalnych klientów (client farming versus hunting), czyli zdobywanie leadów w przyszłości
Czas trwania: 3 min.
Marketing w mediach społecznościowych można porównać do pracy rolnika, który aby zebrać obfity plon musi najpierw przygotować rolę, później posiać, a następnie pielęgnować i chronić swoje uprawy.

Nie zapomnij o dzieleniu "upraw", oraz o dbaniu o dobrą jakość takiej grupy.

Leady z Facebook – zdobywanie fanów, zwiększanie zasięgu…
Czas trwania: 7 min.
Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

- zakładanie stron,
- zakładanie grup,
- wypełnianie stron treścią,
- co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać
- jak i do czego linkować,
- bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,
- dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Jak zbierać leady za pomocą Facebooka
Czas trwania: 3 min.
Dowiesz się:

- Jak określić cel jaki chcesz osiągnąć dzięki danej reklamie,
- Jak określić grupę docelową do której chcesz się zwrócić,
- Jak wykorzystać "powierzchnię reklamową" dawaną przez Facebook,
- Jak wykorzystać brak formalnych ograniczeń,
- Jak wykorzystać siłę plotki

Inne media społecznościowe niż Facebook, oraz rola inspiracji
Czas trwania: 22 min.
W powszechnej opinii, obecnie, Facebook jest dominującym medium społecznościowym, ale przecież istnieją też inne media, na których jest mniejsza konkurencja (bo większość zauroczona jest FB), a to znaczy, że można niższym kosztem osiągnąć bardzo zadowalające wyniki...
Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów atrakcyjnych jednocześnie dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek
Czas trwania: 14 min.
Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:
- Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)
Czas trwania: 41 min.
41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów
Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów atrakcyjnych jednocześnie dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek
Czas trwania: 14 min.
Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:
- Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)
Czas trwania: 41 min.
41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

Spis lekcji:

Moduły