Jak skutecznie generować leady, czyli jak zdobywać klientów w Internecie – kurs online

11 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Dlaczego zbieranie leadów jest ważne:

Bo lead = osoba która zostawiła dane kontaktowe, lub sama skontaktowała się ze sprzedawcą usług lub towarów

A to znaczy, że lead = dochód

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia:

Chcesz mieć wielu klientów? I chcesz wiedzieć jak to zrobić?

Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać w porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej - dla wielu innych firm - ich kampanie marketingowe?

Dlaczego stworzyliśmy to szkolenie:

Szkolenie powstało, ponieważ z licznych rozmów i otrzymywanych zleceń wiemy, że:

  • wiele firm stara się prowadzić własne kampanie reklamowe,
  • wiele firm usiłuje sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych,
  • i większość z nich robi to... źle

W szkoleniu wyjaśniamy od A do Z jak poprawnie prowadzić marketing internetowy.

Jak zorganizowanie jet szkolenie:

Jest to kurs online, czyli dostępny przez Internet

Szkolenie trwa ponad 120 minut

Jest to model e-learningu asynchronicznego, czyli jest dostępny 24 godz. przez każdy z 7 dni tygodnia

Każdą lekcję można powtarzać (więcej informacji w regulaminie)

 

Opis poszczególnych lekcji:

Od czego zacząć istnienie w Internecie

Zmiany zachowań Internautów – Nic nie jest dane na zawsze

Czas trwania: 2 min.

W Internecie zachodzą nieustanne zmiany i to nie tylko zmiany technologiczne.
Znacznie ważniejsze jest to, że nieustannie zmieniają się preferencje i zachowania Internatów.

Jeśli chcesz stale pozyskiwać klientów musisz nadążać za tymi zmianami, a najlepiej - jeśli to możliwe - wyprzedać je.

I tak:
- pozycjonowanie w wyszukiwarkach nadal jest ważne, ale coraz mniej, ponieważ....
- dynamicznie rośnie marketingowe znaczenie mediów społecznościowych, które...
- nieustannie się zmieniają !

Od czego zacząć zbieranie leadów – przygotowania

Czas trwania: 11 min.

Zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię marketingową w Internecie, musisz poczynić wcześniejsze przygotowania. Jeśli tego nie zrobisz - wydasz pieniądze na marne.

Pokazujemy kolejne kroki:
- co zrobić jako pierwszy krok w marketingu internetowym,
- jak można mierzyć skuteczność reklamy,
- jakie narzędzia pomiarowe wykorzystać i jak je zainstalować,
- jak śledzić reagujących na Twoją reklamę,
- jak zbierać i tworzyć grupy interesujących Cię odbiorców (potencjalnych klientów),
- jak rozpoznać wartościowe kontakty,
- jak przypisać wartość konkretnym działaniom pt. klientów,
- jak kontrolować relację: zysk a wydatek na reklamę ,
- jak ustalić co jest prawdziwą wartością uzyskiwaną dzięki reklamie.

Jak wykorzystać media społecznościowe

Leady z Facebook – zdobywanie fanów, zwiększanie zasięgu…

Czas trwania: 7 min.

Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

- zakładanie stron,
- zakładanie grup,
- wypełnianie stron treścią,
- co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać
- jak i do czego linkować,
- bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,
- dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Jak zbierać leady za pomocą Facebooka

Czas trwania: 3 min.

Dowiesz się:

- Jak określić cel jaki chcesz osiągnąć dzięki danej reklamie,
- Jak określić grupę docelową do której chcesz się zwrócić,
- Jak wykorzystać "powierzchnię reklamową" dawaną przez Facebook,
- Jak wykorzystać brak formalnych ograniczeń,
- Jak wykorzystać siłę plotki

Inne media społecznościowe niż Facebook, oraz rola inspiracji

Czas trwania: 22 min.

W powszechnej opinii, obecnie, Facebook jest dominującym medium społecznościowym, ale przecież istnieją też inne media, na których jest mniejsza konkurencja (bo większość zauroczona jest FB), a to znaczy, że można niższym kosztem osiągnąć bardzo zadowalające wyniki...

Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów atrakcyjnych jednocześnie dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek

Czas trwania: 14 min.

Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:
- Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

Czas trwania: 41 min.

41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

Wyszukiwarki, porównywarki i inne narzędzia służące zdobywaniu klientów poprzez Internet

Słowa kluczowe i pisanie tekstów atrakcyjnych jednocześnie dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek

Czas trwania: 14 min.

Kilka uwag związanych z promowaniem się w wynikach wyszukiwania, popularnych wyszukiwarek.

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoka pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjasniamy:
- Wyjaśniamy co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages) na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

Czas trwania: 41 min.

41 minut o tym gdzie można, ale czy warto się ogłaszać. A to dlatego, że NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI.

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

Spis lekcji:

Moduły