Jak zdobywać klientów w Internecie – kurs online

jak generować więcej leadów
Lub zaloguj się zaloguj się, aby uzyskać dostęp do kupionych kursów.

POKAZUJEMY KOLEJNE KROKI:

 

📌JAK WYKORZYSTAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

📌„HODOWANIE” GRUPY POTENCJALNYCH KLIENTÓW (CLIENT FARMING VERSUS HUNTING), CZYLI ZDOBYWANIE LEADÓW W PRZYSZŁOŚCI

📌LEADY Z FACEBOOK – ZDOBYWANIE FANÓW, ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU…

📌PROMOCJA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

📌GDZIE MOŻNA I NALEŻY SIĘ REKLAMOWAĆ (POZA SOCIAL MEDIA)

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia:

Chcesz mieć wielu klientów? I chcesz wiedzieć jak to zrobić?
Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać z porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej - dla wielu innych firm - ich kampanie marketingowe?

Szkolenie powstało, ponieważ z licznych rozmów i otrzymywanych zleceń wiemy, że:

  • wiele firm stara się prowadzić własne kampanie reklamowe,
  • wiele firm usiłuje sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych,
  • i większość z nich robi to... źle

W szkoleniu wyjaśniamy od A do Z jak poprawnie prowadzić marketing internetowy.

W Internecie zachodzą nieustanne zmiany i to nie tylko zmiany technologiczne.
Znacznie ważniejsze jest to, że nieustannie zmieniają się preferencje i zachowania Internatów.

Jeśli chcesz stale pozyskiwać klientów, to musisz nadążać za tymi zmianami, a najlepiej - jeśli to możliwe - wyprzedać je.

I tak:
- pozycjonowanie w wyszukiwarkach nadal jest ważne, ale coraz mniej, ponieważ....
- dynamicznie rośnie marketingowe znaczenie mediów społecznościowych, które...
- nieustannie się zmieniają !

Zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię marketingową w Internecie, musisz poczynić wcześniejsze przygotowania. Jeśli tego nie zrobisz - wydasz pieniądze na marne.

Pokazujemy kolejne kroki:

- co zrobić jako pierwszy krok w marketingu internetowym,
- jak można mierzyć skuteczność reklamy,
- jakie narzędzia pomiarowe wykorzystać i jak je zainstalować,
- jak śledzić reagujących na Twoją reklamę,
- jak zbierać i tworzyć grupy interesujących Cię odbiorców (potencjalnych klientów),
- jak rozpoznać wartościowe kontakty,
- jak przypisać wartość konkretnym działaniom pt. klientów,
- jak kontrolować relację: zysk a wydatek na reklamę ,
- jak ustalić co jest prawdziwą wartością uzyskiwaną dzięki reklamie.

Jak wykorzystać media społecznościowe

Różnice między zachowaniami Internautów w social media a reklamą w wynikach wyszukiwania – wpływ na generowanie leadów

Wyszukiwarki, porównywarki, portale  a media społecznościowe - klienci ci sami a jednak inni 😉

Możesz biernie czekać na klienta lub poszukiwać go aktywnie. Inspirować. Budzić potrzeby. Pokazujemy jak to zrobić.

„Hodowanie” grupy potencjalnych klientów (client farming versus hunting), czyli zdobywanie leadów w przyszłości

Marketing w mediach społecznościowych można porównać do pracy rolnika, który aby zebrać obfity plon musi najpierw przygotować rolę, później posiać, a następnie pielęgnować i chronić swoje uprawy.

Nie zapomnij o dzieleniu "upraw", oraz o dbaniu o dobrą jakość takiej grupy.

Leady z Facebook – zdobywanie fanów, zwiększanie zasięgu…

Zanim zaczniesz reklamę na Facebook musisz się odpowiednio przygotować.

Jaka ma być kolejność działań, od czego zacząć?

- zakładanie stron,
- zakładanie grup,
- wypełnianie stron treścią,
- co to jest treść wartościowa, czyli o czym i jak pisać,
- jak i do czego linkować,
- bezcenna wartość dobrych, darmowych treści,
- dlaczego czasem warto poczekać na zyski

Promocja w wynikach wyszukiwania

Pomimo dynamicznego wzrostu znaczenia reklamy w mediach społecznościowych, nadal warto dbać o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. W tej lekcji wyjaśniamy:
- Wyjaśniamy, co to są i czemu służą słowa kluczowe,
- Jak tworzyć treści cenione przez wyszukiwarki i jednocześnie wartościowe dla "żywych" odbiorców,
- Jakich błędów unikać podczas wybierania fraz kluczowych,
- Jak analizować poprawność doboru rodzaju, zasięgu i treści reklamy w stosunku do reklamowanej treści,
- Jak definiować i budować strony docelowe (landing pages), na które chcesz ściągnąć ruch pt. klientów.

Gdzie można i należy się reklamować (poza social media)

- po co firmie strona internetowa,
- linki wychodzące i przychodzące, systemy wymiany linków,
- poznaj swoich, nie zawsze oczywistych, konkurentów walczących o dotarcie do pt. klientów

 

 

Spis lekcji:

Moduły