wyłaczność i telemarketing w pośrednictwie nieruchomości

Psychologia w pośrednictwie obrotu nieruchomościami. Telemarketing + wyłączność

Proponujemy  kilka różnych szkoleń podnoszących umiejętnosci sprzedażowe pracowników biur obrotu nieruchomościami.

Kurs te polecamy:

Pośrednikom, którzy chcą pozyskiwać więcej ofert i zacząć pracować na wyłączności,

Pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak rozwiązują je inni,

Pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Wybierz spośród 10 szkoleń:

Umiejętności sprzedażowe w agencji nieruchomości. Telemarketing, Wyłączność, "Trudni" klienci- kurs online

Umiejętności sprzedażowe w agencji nieruchomości. Telemarketing, Wyłączność, „Trudni” klienci- kurs online

42 lekcje (ok. 15 godz. ed.*) GŁÓWNE TEMATY TEGO KURSU: 1 - Zdobywanie ofert nieruchomości dzięki telemarketingowy, który może być skuteczniejszy ...
Opis kursu...
teletelemarketing dla pośredników nieruchomości kurs szkolenie online

Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Jak zwiększyć skuteczność umówień i jak reagować na: - "teraz sprzedaję sam", - "proszę przyjść z klientem”, - "jaka jest państwa ...
Opis kursu...
Praca z nabywcami nieruchomości, Trudny klient

Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online

Wyłączność poprawia skuteczność pracy pośrednika i przyczynia się do eliminacji pracy za darmo. Niesie również wielkie korzyści dla Sprzedających. Niestety, Sprzedający ...
Opis kursu...
jak uzyskać wyłączność w posrednictwie obrotu nieruchomościami

Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności – kurs online

Wyłączność umożliwia pośrednikowi nieruchomości skuteczniejszą i lepszą pracę, ale sprzedający czasami mają obawy. Kiedy i jak omawiać kwestie "drażliwe" np.:
...
Opis kursu...

Loading...

Korzyści z udziału w tych kursach:

Po pierwsze - nauczysz się przekonywać do wyłączności i przezwyciężać obiekcje.

Po drugie -  zniknie stres związany z telefonowaniem do klientów.

Po trzecie - będziesz przyjmować więcej ofert.

Po czwarte - gdy wdrożysz uzyskaną wiedzę, koszt szkolenia zwróci się z nawiązką 😉

Prowadzący:

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki zawodowej, ponieważ ...
Czytaj Dalej
Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy ...
Czytaj Dalej
Filip Szczepański

Filip Szczepański

Filip Szczepanski Doświadczony Coach Trener biznesu, konsultant i coach z 17-letnią praktyką w sprzedaży. Sam przeszedł pełną ścieżkę kariery w ...
Czytaj Dalej
Marek Węglarski

Marek Węglarski

Bez Marka wiele szkoleń miałoby uboższą treść ...
Czytaj Dalej

Przykładowy program zajęć:

Część I - o telemarketingu (na podstawie doświadczeń)

To nie jest klasyczne szkolenie z telemarketingu.

To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

Poznasz działania pozwalające skuteczniej przekonać klienta, aby spotkał się z Tobą.

Po szkoleniu  będziesz mieć więcej umówień  i  przestaniesz odczuwać stres związany z dzwonieniem do klientów.

W części poświęconej telemarketingowi dowiesz się:

  • Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą, która właśnie dała ogłoszenie, a taką, która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
  • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
  • Co wpływa na chęć spotkania z Tobą – czyli kilka tricków zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,
  • Po drugiej stronie jest też człowiek – czyli  dlaczego czasami spotykasz się z odmową spotkania i jak to przezwyciężyć,
  • Jak minimalizować niebezpieczeństwo szybkiego końca rozmowy - czyli jak radzić sobie z odpowiedziami: "nie chcę pośrednika", „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem”, itp.,
  • Jak poprawnie reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej, na przykład:  "zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach", "nie chcę wyłączności", "najpierw spróbuję sprzedać sam" itp.

Część II - o wyłączności

Pracuję na wyłącznościach od 1998. W trakcie zajęć podzielę się swoimi doświadczeniami i wiedzą o:

  • O skutecznych sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O korzyściach i konsekwencjach posiadania wyłączności.
  • O  głównych zasadach zawierania unowy o pośrednictwo na wyłączność.

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający - równie intuicyjnie - obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład:
    • "Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę",
    • "Wyłączność mnie ogranicza",
    • "Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę",
    • "Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?",
    • "Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach",
    • "Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to...",
    • "Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się, czy nie kupić dla córki".... itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana "podwójna prowizja"?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?...

Część III: PRZEDSTAWIMY PRAKTYCZNE SPOSOBY ZDOBYWANIA"WIERNOŚCI" KLIENTA POPYTOWEGO

Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:

  • Nie ma "trudnych" klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
  • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
  • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
  • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
  • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
  • Najcenniejsze chwile - wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
  • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie "psychologiczną wyłączność", czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
  • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
  • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące "odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
  • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością - porady.

Wywiad o MLS:

 

Część I rozmowy z Piotrem Turalskim z której dowiesz się jak korzystać z systemu wspomagającego współpracę agencji nieruchomości.

Doświadczenia po przejściu:

 

Jak widać mimo różnych miejscowości, różnych osób, różnego czasu - doświadczenia są takie same 😉

Zawieraj dobre umowy

close
Newsletter: Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji oraz akceptujesz naszą Politykę Prywatności.