Poniższe kursy polecamy:
- Pośrednikom, którzy chcą pozyskiwać więcej ofert i zacząć pracować na wyłączności,
- Pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności, ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub mają problemy związane z wyłącznością i chcą zobaczyć jak rozwiązują je inni,
- Pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.
Wybierz spośród tych szkoleń:

Jak mieć więcej kupujących w agencji nieruchomości- kurs online

Psychologia w pośrednictwie obrotu nieruchomościami. (kurs online )

Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Na zamówienie (stacjonarnie lub online)

Jak mieć więcej klientów w agencji nieruchomości (kurs online + sesja 14.04.2023)

Sztuka wywierania wpływu na klientów agencji nieruchomości. (kurs online)

Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności – kurs online

Jak zapobiegać sporom o wynagrodzenie pośrednika nieruchomości – kurs online

Nieruchomości – Rekrutacja i wdrażanie Agentów Pośrednictwa
* Gdzie szukać?
* Jak poprawnie sformułować ogłoszenie o ... Opis kursu >>>

Trudni klienci, Telemarketing i Wyłączność agenta nieruchomości – kurs online
Może być łatwiej, jeśli znasz reguły gry 😉
Prowadzący:



Korzyści z udziału w tych kursach:
Po pierwsze - nauczysz się przekonywać do wyłączności i przezwyciężać obiekcje.
Po drugie - zniknie stres związany z telefonowaniem do klientów.
Po trzecie - będziesz przyjmować więcej ofert.
Po czwarte - gdy wdrożysz uzyskaną wiedzę, koszt szkolenia zwróci się z nawiązką 😉
Przykładowy program zajęć:
Część I - o telemarketingu (na podstawie doświadczeń)
To nie jest klasyczne szkolenie z telemarketingu.
To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.
Poznasz działania pozwalające skuteczniej przekonać klienta, aby spotkał się z Tobą.
Po szkoleniu będziesz mieć więcej umówień i przestaniesz odczuwać stres związany z dzwonieniem do klientów.
W części poświęconej telemarketingowi dowiesz się:
- Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą, która właśnie dała ogłoszenie, a taką, która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
- Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
- Co wpływa na chęć spotkania z Tobą – czyli kilka tricków zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,
- Po drugiej stronie jest też człowiek – czyli dlaczego czasami spotykasz się z odmową spotkania i jak to przezwyciężyć,
- Jak minimalizować niebezpieczeństwo szybkiego końca rozmowy - czyli jak radzić sobie z odpowiedziami: "nie chcę pośrednika", „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem”, itp.,
- Jak poprawnie reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej, na przykład: "zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach", "nie chcę wyłączności", "najpierw spróbuję sprzedać sam" itp.
Część II - o wyłączności
Pracuję na wyłącznościach od 1998. W trakcie zajęć podzielę się swoimi doświadczeniami i wiedzą o:
- O skutecznych sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
- O korzyściach i konsekwencjach posiadania wyłączności.
- O głównych zasadach zawierania unowy o pośrednictwo na wyłączność.
O czym się dowiesz:
Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający - równie intuicyjnie - obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedaży. Jaka jest prawda?
- Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
- Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
- Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
- Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
- Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład:
- "Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę",
- "Wyłączność mnie ogranicza",
- "Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę",
- "Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?",
- "Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach",
- "Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to...",
- "Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się, czy nie kupić dla córki".... itd. itp.
- Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana "podwójna prowizja"?
- Odpowiedzi na częste dylematy: Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami? Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?...
Część III: PRZEDSTAWIMY PRAKTYCZNE SPOSOBY ZDOBYWANIA"WIERNOŚCI" KLIENTA POPYTOWEGO
Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:
- Nie ma "trudnych" klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają
- Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
- Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
- Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
- Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
- Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
- Najcenniejsze chwile - wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
- Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie "psychologiczną wyłączność", czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
- Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
- Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące "odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
- Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością - porady.