Umiejętności sprzedażowe agenta nieruchomości. Telemarketing, wyłączność…

Poniższe kursy polecamy:

  • Pośrednikom, którzy chcą pozyskiwać więcej ofert i zacząć pracować na wyłączności,
  • Pośrednikom, którzy już pracują na wyłączności,  ale chcą poprawić skuteczność przyjmowania ofert, lub  mają problemy związane z wyłącznością i  chcą zobaczyć jak rozwiązują je inni,
  • Pracodawcom, którzy chcą grupowo przeszkolić swoich agentów.

Wybierz spośród tych szkoleń:

Pośrenik nieruchomości. Agent nieruchomości. Trudny klient. kurs online

Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online

Wyłączność poprawia skuteczność pracy pośrednika i przyczynia się do eliminacji pracy za darmo. Niesie również wielkie korzyści dla Sprzedających. Niestety, Sprzedający ... Opis kursu >>>
Psychologia w pośrednictwie obrotu nieruchomościami. (kurs online )

Psychologia w pośrednictwie obrotu nieruchomościami. (kurs online )

W nagraniu zamieszczone są odpowiedzi na 21 pytań uczestników: Czy warto korzystać z dystrybucji ulotek? Kiedy i jak badać potrzeby klienta ... Opis kursu >>>
Telemarketing dla pośredników nieruchomości - kurs online

Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Jak zwiększyć skuteczność umówień i jak reagować na: - "teraz sprzedaję sam", - "proszę przyjść z klientem”, - "jaka jest państwa ... Opis kursu >>>
Na zamówienie (stacjonarnie lub online)

Na zamówienie (stacjonarnie lub online)

Odpowiedź na pytanie, czy można u nas zamówić szkolenie w dowolnym miejscu i czasie, jest oczywista i brzmi: TAK 😉 Z ... Opis kursu >>>
7 w 1+. Jak zwiększyć sprzedaż w agencji nieruchomości - (kursy online + sesja 18.08.2022)

7 w 1+. Jak zwiększyć sprzedaż w agencji nieruchomości – (kursy online + sesja 18.08.2022)

Z pewnością wiesz, że im więcej dobrze przyjętych ofert nieruchomości posiada pośrednik, tym więcej zarabia. Ale jak mieć więcej dobrych ofert? Niezwłocznie po zakupie ... Opis kursu >>>
Sztuka wywierania wpływu na klientów agencji nieruchomości. (kurs online)

Sztuka wywierania wpływu na klientów agencji nieruchomości. (kurs online)

1 – przekonać klientów do siebie, 2 – przekonać klientów do swojej usługi, 3 – przekonać klientów do swojej ceny, 4 ... Opis kursu >>>
Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności - kurs online

Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności – kurs online

Wyłączność umożliwia pośrednikowi nieruchomości skuteczniejszą i lepszą pracę, ale sprzedający czasami mają obawy. Kiedy i jak omawiać kwestie "drażliwe" np.:
... Opis kursu >>>
Zapobieganie sporom o wynagrodzenie pośrednika nieruchomości – kurs online

Zapobieganie sporom o wynagrodzenie pośrednika nieruchomości – kurs online

Szkolenie zawiera nagranie z webinaru (ok. 57 min.). Prowadzący podzielił się doświadczeniami z wieloletniej praktyki: 1 – Jak radzić sobie z ... Opis kursu >>>
Nieruchomości - Rekrutacja i wdrażanie Agentów Pośrednictwa

Nieruchomości – Rekrutacja i wdrażanie Agentów Pośrednictwa

* Jakiego pracownika szukasz?
* Gdzie szukać?
* Jak poprawnie sformułować ogłoszenie o pracę?
* Co można wyczytać z CV i ... Opis kursu >>>
Umiejętności sprzedażowe w agencji nieruchomości. Telemarketing, Wyłączność, "Trudni" klienci- kurs online

Umiejętności sprzedażowe w agencji nieruchomości. Telemarketing, Wyłączność, “Trudni” klienci- kurs online

42 lekcje (ok. 15 godz. ed.*) GŁÓWNE TEMATY TEGO KURSU: 1 - Zdobywanie ofert nieruchomości dzięki telemarketingowy, który może być skuteczniejszy ... Opis kursu >>>

Może być łatwiej, jeśli znasz reguły gry 😉

Prowadzący:

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki zawodowej, ponieważ ... Czytaj Dalej
Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy ... Czytaj Dalej
Filip Szczepański

Filip Szczepański

Filip Szczepanski Doświadczony Coach Trener biznesu, konsultant i coach z 17-letnią praktyką w sprzedaży. Sam przeszedł pełną ścieżkę kariery w ... Czytaj Dalej
Marek Węglarski

Marek Węglarski

Bez Marka wiele szkoleń miałoby uboższą treść ... Czytaj Dalej

Korzyści z udziału w tych kursach:

Po pierwsze - nauczysz się przekonywać do wyłączności i przezwyciężać obiekcje.

Po drugie -  zniknie stres związany z telefonowaniem do klientów.

Po trzecie - będziesz przyjmować więcej ofert.

Po czwarte - gdy wdrożysz uzyskaną wiedzę, koszt szkolenia zwróci się z nawiązką 😉

Przykładowy program zajęć:

Część I - o telemarketingu (na podstawie doświadczeń)

To nie jest klasyczne szkolenie z telemarketingu.

To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

Poznasz działania pozwalające skuteczniej przekonać klienta, aby spotkał się z Tobą.

Po szkoleniu  będziesz mieć więcej umówień  i  przestaniesz odczuwać stres związany z dzwonieniem do klientów.

W części poświęconej telemarketingowi dowiesz się:

  • Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą, która właśnie dała ogłoszenie, a taką, która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
  • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
  • Co wpływa na chęć spotkania z Tobą – czyli kilka tricków zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,
  • Po drugiej stronie jest też człowiek – czyli  dlaczego czasami spotykasz się z odmową spotkania i jak to przezwyciężyć,
  • Jak minimalizować niebezpieczeństwo szybkiego końca rozmowy - czyli jak radzić sobie z odpowiedziami: "nie chcę pośrednika", „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem”, itp.,
  • Jak poprawnie reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej, na przykład:  "zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach", "nie chcę wyłączności", "najpierw spróbuję sprzedać sam" itp.

Część II - o wyłączności

Pracuję na wyłącznościach od 1998. W trakcie zajęć podzielę się swoimi doświadczeniami i wiedzą o:

  • O skutecznych sposobach przekonania sprzedających do udzielania wyłączności.
  • O korzyściach i konsekwencjach posiadania wyłączności.
  • O  głównych zasadach zawierania unowy o pośrednictwo na wyłączność.

 

O czym się dowiesz:

Intuicyjnie, wydaje się, że posiadanie ofert na wyłączność jest korzystne dla pośrednika. Z drugiej strony, sprzedający - równie intuicyjnie - obawiają się wyłączności jako zablokowania możliwości sprzedażyJaka jest prawda?

  • Czy każda wyłączność przynosi korzyści pośrednikowi?
  • Jak pokonać obawy właścicieli nieruchomości?
  • Jakie oferty warto przyjmować na wyłączność?
  • Jakie warunki spotkania stworzyć, aby sprzyjały przyjęciu oferty na wyłączność?
  • Co odpowiadać na często obiekcje klientów, na przykład:
    • "Co będzie, gdy sam znajdę nabywcę",
    • "Wyłączność mnie ogranicza",
    • "Sprzedając samodzielnie uzyskamy lepszą cenę",
    • "Ofertę oglądało już wiele osób. Czy będę musiał płacić prowizję, jeśli któraś z nich powróci i kupi mój dom?",
    • "Mam już ofertę wystawioną w kilku agencjach",
    • "Najpierw zgłoszę do kilku agencji, ale jak zobaczę, że jesteście dobrzy to...",
    • "Może i zgłosiłbym na wyłączność, ale sąsiad zastanawia się, czy nie kupić dla córki".... itd. itp.
  • Jak skutecznie negocjować wysokość wynagrodzenia agencji, zwłaszcza jeśli ma być to tak zwana "podwójna prowizja"?
  • Odpowiedzi na częste dylematy:  Czy brać wynagrodzenie tylko od jednej strony? Czy dzielić się wynagrodzeniem w innej pośrednikami?  Wyłączność, a prawo konsumenta do odstąpienia od umowy?...

 

Część III: PRZEDSTAWIMY PRAKTYCZNE SPOSOBY ZDOBYWANIA"WIERNOŚCI" KLIENTA POPYTOWEGO

Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:

  • Nie ma "trudnych" klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
  • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
  • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
  • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
  • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
  • Najcenniejsze chwile - wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
  • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie "psychologiczną wyłączność", czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
  • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
  • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące "odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
  • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością - porady.

Wywiad o MLS:

 

Część I rozmowy z Piotrem Turalskim z której dowiesz się jak korzystać z systemu wspomagającego współpracę agencji nieruchomości.

close