Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online

Praca z nabywcami nieruchomości, Trudny klient
Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Czy wiesz co w nieruchomościach znaczą pojęcia:

Kamień milowy;  Pan Tabelka; strażnik świętego Graala;  debeściak; telepata; przewodnik; uciekinier;  Pan Dyrektor; klient gwiazda; Głuszec; Call me later alligator; znikający punkt? 😉

Jeśli nie wiesz, to skorzystaj z tego kursu w którym rozszyfrujemy te i jeszcze kilka innych pojęć

Po szkoleniu będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić.  To bardzo ważna umiejętność, ponieważ każdy taki wędrowiec niesie ze sobą “kuferek złota”, więc to bardzo przykre gdy widzisz jak bez pożegnania z Tobą odjeżdża w kierunku zachodzącego słońca  😉

Dzięki dobrej pracy i  nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną - "wyłączność psychologiczną", która sprowadza się do tego, że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.

Uwaga: to szkolenie zawiera sceny mrożące krew w żyłach 😉

W szkoleniu, aktorzy prezentują sceny zawierające kompilacje zachowań wielu agentów nieruchomości napotkanych przy okazji poszukiwań mieszkań, domów lub lokali użytkowych na własny użytek. Przedstawiamy także to co chcielibyśmy w czasie takich spotkań otrzymać (a co dostaliśmy tylko od kilku dobrych pośredników 😉 ).

Co omawiamy w tym szkoleniu:

W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe  rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.

Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą osobą powinien być dobry pośrednik. Ale na zaufanie trzeba zapracować. Z tego szkolenia dowiesz się jak to zrobić.

 

Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania"wierności" klienta popytowego

To szkolenie oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa naleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.

Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:

  • Nie ma "trudnych" klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
  • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
  • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
  • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
  • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
  • Najcenniejsze chwile - wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
  • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie "psychologiczną wyłączność", czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
  • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
  • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące "odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
  • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością - porady.

Dla kogo ten kurs:

  • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
  • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
  • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników

Co zawiera szkolenie:

  • Wykłady
  • Sceny pokazujące prawidłowe i błędne zachowania w trakcie rozmów z potencjalnymi klientami. Sceny te są kompilacją pozytywnych i negatywnych zdarzeń (zachowań i sytuacji) które wydarzyły się naprawdę.
  • Komentarze do w/w scen wyjaśniające co należy robić, a czego zdecydowanie unikać.

W szkoleniu biorą udział:

Dorota Salamon

Dorota Salamon

Pisze scenariusze i reżyseruje. Dla wielu polityków i biznesmenów jest cenionym trenerem przygotowującym do występów publicznych, czyli uczy mowy, ruchu i pozbycia się tremy. Organizuje festiwale kulturalne ...
Zobacz szczegóły
Marek Węglarski

Marek Węglarski

Bez Marka wiele szkoleń miałoby by uboższą treść ...
Zobacz szczegóły
Tomasz Lebiedź (koordynator)

Tomasz Lebiedź (koordynator)

Wszystko o czym mówię na szkoleniach doskonale znam z własnej praktyki zawodowej, ponieważ ...
Zobacz szczegóły

Pozyskiwanie klientów popytowych

Lekcje