Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi – kurs online

Praca z nabywcami nieruchomości, Trudny klient

Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi - kurs online - 5 Loginów

249,00 

Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi - kurs online - 1 Login

139,00 
Lub zaloguj się zaloguj się, aby uzyskać dostęp do kupionych kursów.

Czy wiesz co w nieruchomościach znaczą pojęcia:

Kamień milowy;  Pan Tabelka; strażnik świętego Graala;  debeściak; telepata; przewodnik; uciekinier;  Pan Dyrektor; klient gwiazda; Głuszec; Call me later alligator; znikający punkt? 😉

Jeśli nie wiesz, to skorzystaj z tego kursu w którym rozszyfrujemy te i jeszcze kilka innych pojęć.

O czym:

Po szkoleniu będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić.  To bardzo ważna umiejętność, ponieważ każdy taki wędrowiec niesie ze sobą “kuferek złota”, więc to bardzo przykre gdy widzisz jak bez pożegnania z Tobą odjeżdża w kierunku zachodzącego słońca  😉

Dzięki dobrej pracy i  nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną - "wyłączność psychologiczną", która sprowadza się do tego, że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.

Co omawiamy w tym szkoleniu:

W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe  rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.

Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą osobą powinien być dobry pośrednik. Ale zaufanie trzeba zdobyć. Dowiesz się jak to zrobić 😉

Szkolenie oparte jest na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa znaleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.

 

Pamiętaj, że można sprzedawać szybciej, co nie znaczy "taniej" 😉 :

Poznaj psychologię sprzedaży 😉

Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania"wierności" klienta popytowego

Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:

  • Nie ma "trudnych" klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
  • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
  • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
  • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
  • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
  • Najcenniejsze chwile - wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
  • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie "psychologiczną wyłączność", czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
  • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
  • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące "odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
  • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością - porady.

Kurs polecamy:

  • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
  • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
  • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników

Co zawiera szkolenie:

  • Wykłady
  • Sceny pokazujące prawidłowe i błędne zachowania w trakcie rozmów z potencjalnymi klientami. Sceny te są kompilacją pozytywnych i negatywnych zdarzeń (zachowań i sytuacji) które wydarzyły się naprawdę.
  • Komentarze do w/w scen wyjaśniające co należy robić, a czego zdecydowanie unikać.

Moduły

Praca pośrednika nieruchomości z nabywcami lub najemcami

Lekcje