Top Menu

Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

teletelemarketing dla pośredników nieruchomości kurs szkolenie online
Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów
Jak przełamać bariery komunikacyjne.

 

 

Jeśli kiedykolwiek spotkała Cię którakolwiek z sytuacji pokazanych na zamieszczonym tutaj filmie, to skorzystaj z tego szkolenia.

Dzięki temu znacząca wzrośnie ilość przyjmowanych przez Ciebie ofert nieruchomości.

A im więcej ofert, tym więcej... transakcji i dochodu 😉

Skorzystaj z tego szkolenia i osiągnij sukces w pośrednictwie nieruchomości. 

Po tym szkolenu unikniesz takich porażek:
Cena szkolenia zależy do ilości zakupionych "osobo-certyfikatów"
Zakupy pojedyncze (regularna cena jednostkowa)
Zakupy grupowe (niższa cena jednostkowa)
Dlaczego należy wybrać to szkolenie:

Pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo ważne w pracy agencji nieruchomości. Zdobywanie nowych ofert nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem często wymaga nawiązania pierwszego kontaktu i to  nawiązania tego kontaktu poprzez telefon.  

Niestety, na tym etapie wielu agentów nieruchomości napotyka liczne bariery: własny stres, niechętne nastawienie osób do których dzwonią, odrzucanie propozycji spotkania itp.

Po tym kursie będziesz wiedzieć jak przełamać te oraz inne bariery, dzięki czemu zwiększy się ilość przyjmowanych przez ciebie ofert nieruchomości, a to znaczy, że zwiększysz swoje dochody.

To nie jest klasyczne szkolenie z telemarketingu

To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

W tym kursie mówimy między innymi o:

  • Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą która właśnie dała ogłoszenie, a taką która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
  • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
  • Kilka zachowań zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,
  • Jak wypaść w oczach klienta możliwie najbardziej profesjonalnie,
  • Jak zmniejszyć niebezpieczeństwa szybkiego końca rozmowy: klient niezainteresowany, „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem” – jak zbijać takie argumenty,
  • Jak reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje w trakcie rozmowy – jak na nie reagować: "zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach", "nie chcę wyłączności".

Darmowy podgląd jednej lekcji >>>

Moduły