Jak mieć więcej kupujących w agencji nieruchomości- kurs online
W pewnych fazach cyklu koniunkturalnego rynku nieruchomości klienci Kupujący stają się „deficytowi”. Tak właśnie jest teraz. Można jednak poradzić sobie z tym deficytem 😉 i o tym właśnie jest ten kurs. Uwaga: na zamówienie biur prowadzimy warsztaty z psychologii obsługi klientów. Wystarczy skontaktować się z nami.
Po szkoleniu będziesz wiedzieć dlaczego potencjalni nabywcy i/lub najemcy wędrują od jednej agencji do drugiej i jak sobie z tym poradzić. To bardzo ważna umiejętność, ponieważ każdy taki wędrowiec niesie ze sobą “kuferek złota”, więc to bardzo przykre gdy widzisz jak bez pożegnania z Tobą odjeżdża w kierunku zachodzącego słońca 😉
Dzięki dobrej pracy i nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną – „wyłączność psychologiczną”, która sprowadza się do tego, że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.
Uwaga: to szkolenie zawiera sceny mrożące krew w żyłach 😉
W szkoleniu, aktorzy prezentują sceny zawierające kompilacje zachowań wielu agentów nieruchomości napotkanych przy okazji poszukiwań mieszkań, domów lub lokali użytkowych na własny użytek. Przedstawiamy także to co chcielibyśmy w czasie takich spotkań otrzymać (a co dostaliśmy tylko od kilku dobrych pośredników 😉 ).
W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.
Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą zaufaną osobą powinien być dobry pośrednik. Ale zaufanie trzeba zdobyć. Dowiesz się jak to zrobić 😉
Szkolenie oparte jest na wieloletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa znaleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia. Zobacz publicznie dostępną lekcję (wstęp do tego kursu) >>>
Szkolenie oparte jest na wieloletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa znaleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia. Zobacz publicznie dostępną lekcję (wstęp do tego kursu) >>>
Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania”wierności” klienta popytowego
Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:
- Nie ma „trudnych” klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
- Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
- Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
- Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
- Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
- Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
- Najcenniejsze chwile – wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
- Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie „psychologiczną wyłączność”, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
- Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
- Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące „odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
- Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością – porady.
Kurs polecamy:
- Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
- Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
- Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników
Co zawiera szkolenie:
Tomasz Lebiedź (koordynator)
Filip Szczepański
Dorota Salamon
Moduły
Praca pośrednika nieruchomości z nabywcami lub najemcami
Lekcje
- Lekcja 1. Wstęp – z czego wynikają problemy z dobrą bazą kupujących nieruchomości Darmowy podgląd
- Lekcja 2 Pierwszy kontakt – 2 filmy
- Lekcja 3 Pierwsze spotkanie – 4 filmy
- Lekcja 4 Prezentowanie nieruchomości – 3 filmy
- Lekcja 5 Po wizytacji nieruchomości – 6 filmów
- Lekcja 6 Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta popytowego – 4 filmy
- Lekcja 7 Prowadzenie klienta i „wyłączność psychologiczna” – 2 filmy
- Lekcja 8 Marnowanie okazji na doprowadzenie do transakcji – 4 filmy
- Lekcja 9 Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy) – dwa różne warianty rozegrania – 3 filmy
- Lekcja 10 Negocjacje i mediacje czyli koniec wieńczy dzieło – 3 filmy