marketing, agencja nieruchomości, reklama. Internet

Kampanie marketingowe w Internecie

O czym się dowiesz:

W ramach szkolenia dowiesz się o tym:

  • Jak dobierać najlepszą formę reklamy do branży, oraz zasięgu działania konkretnej firmy.  
  • Jak prawidłowo określić budżet potrzebny na reklamę.
  • Jak  maksymalizować efekt marketingowy, czyli jak zwiększyć wielkość sprzedaży, zmniejszając jednocześnie  nakłady potrzebne na zdobycie jednego klienta.
  • Jak osiągnąć wyniki natychmiast, oraz
  • Jak pracować na wzrost wyników w przyszłości.
  • Jak działa i jakie efekty przynosi reklama w: mediach społecznościowych i w wyszukiwarkach
  • Ponadto pokażemy jakich błędów należy unikać.

Tematy, które zostaną omówione:

  • Jak Polacy szukają towarów lub usług,  a w związku z tym gdzie powinna znajdować się twoja reklama w internecie?
  • Jakie warunki techniczne musi spełniać twoja strona internetowa, aby można było prowadzić skuteczne kampanię marketingowe?
    Krótko wyjaśnimy jak dobrać odpowiedni hosting i czego wymagać od informatyka wykonującego projekt serwisu.
  • Jakie zasady należy zachować podczas wstawiania treści tekstowych, fotografii,  grafik oraz filmów w celu uzyskania lepszego pozycjonowania.
  • Co tak naprawdę znaczy i z jakimi korzyściami i ryzykami wiążą się:
    • pozycjonowanie SEO
    • reklama płatna wynikach wyszukiwania
    • remarketing
    • reklama na portalach ogłoszeniowych
    • ogłaszanie się w porównywarkach cenowych
    • marketing lokalny
    • artykuły sponsorowane
    • marketing szeptany
    • wymiana linków
  • Jak długo trzeba czekać na efekty wyżej wymienionych działań marketingowych i od czego zacząć.
  • Jak, wraz z upływem czasu od rozpoczęcia kampanii marketingowej zmieniają się potrzeby reklamowe firmy. 
  • Jak określić odpowiedni budżet na reklamę i dlaczego nieprawdziwe są twierdzenia o możliwości wypromowania się za darmo (nie ma darmowych obiadów).
  • Jak sprawdzać, które z działań marketingowych przynoszą efekty?
    • Jak ustawić cele konwersji (przy okazji wyjaśnijmy znaczenie tego pojęcia).
    • Jak określić prawdziwą wartość konwersji.
    • Jak mierzyć relację wartość konwersji w stosunku do jej kosztu.
    • Jak rozumieć informacje statystyczne o efektywności twojej kampanii reklamowej i jak eliminować źródła zbędnych wydatków, czyli jak obniżyć koszt niezbędny na pozyskanie jednego klienta.
  •  Jakie są zasady tworzenia treści wprowadzanej na stronę internetową, aby była ona wysoko pozycjonowana przez wyszukiwarki internetowe.
  • PORADY - Wstawiane przez Ciebie treści idealnie odpowiadają wymogom wysokiego pozycjonowania, ale Google i inne wyszukiwarki  nadal nie zauważają twojej strony, lub pokazują ją na 40 stronie listy przeglądowej - co zrobić, aby zmienić tę sytuację?
  • OSTRZEŻENIA: - Czego nie robić w ramach marketingu internetowego
    • Dlaczego należy zachować ostrożność przy wejściu w systemy wymiany linków.
    • Dlaczego Google może uznać twoją oryginalną treść za kopię - a to znaczy, że nie będziesz wysoko w wynikach wyszukiwania.
    • Dlaczego należy unikać firm zapewniających, że za 200 - 300 zł Twoja witryna znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Konsultacje

Po szkoleniu możliwe będzie porozmawianie z wykładowcą i uzyskanie od niego podstawowych porad dotyczących reklamy Twojej firmy. 

Cała prawda o marketingu w internecie

Słynne równanie:

SEM = PPC + SEO

lansowane jest przez niektórych "Guru od marketingu" na równi z fundamentem teorii względności:

E = mc2

Tyle, że to nie jest prawda!

Ono, po prostu, nie opisuje wszystkich możliwości marketingowych.

Dlatego na naszym szkoleniu dowiesz się całej prawdy o pozycjonowaniu, reklamie płatnej, mailingach,  sposobach na zwiększenie ilości zdobywanych klientów, roli mediów społecznościowych, oraz o złych praktykach, które na zawsze wyrzucą Cię z indeksu wyszukiwarek internetowych. 

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Kurs "Efektywny marketing w Internecie" polecamy:

  • przedsiębiorcom, oraz osobom zarządzającymi marketingiem firm, które chcą zdobyć jeszcze więcej klientów,
  • sklepom internetowym,
  • wszystkim firmom rozpoczynającym sprzedaż usług, lub towarów poprzez Internet.
  • osobom szukającym pracy, lub rozpoczynającym pracę w firmach związanych z prowadzeniem kampanii marketingowych w Internecie.
  • a także osobom, które już działają w branży marketingu internetowego, ale chcą skorzystać z możliwości wymiany doświadczeń.

Korzyści z udziału w tym kursie:

 Po pierwsze - zdobędziesz dobre podstawy teoretyczne dotyczące marketingu internetowego,

Po drugie - poznasz wiele przykładów wyniesionych z praktyki.

Po trzecie - jeśli wdrożysz uzyskaną wiedzę, to już w pierwszym miesiącu zwrócić Ci się koszt tego szkolenia !

O wykładowcy:

Tomasz Lebiedź związany jest z firmą Symen.pl,  która zajmuje się projektowaniem stron  i sklepów internetowych, grafiką i fotografią, prowadzeniem edukacyjnych platform internetowych, zarządzaniem kampaniami marketingowymi w Internecie.  

Ogromne doświadczenie w prowadzeniu internetowych kampanii marketingowych, oraz w prowadzeniu szkoleń zapewni uczestnikowi kursu wyniesienie rzetelnej porcji wiedzy. 

Na szkoleniu dowiesz się o brutalnej prawdzie rządzącej marketingiem internetowym. 

Zamówienia indywidualne

Napisz, a przyjedziemy do twojej firmy

Kontakt