Opublikowano:

Podstawy tworzenia filmu reklamowego o nieruchomościach

Kiedy:
Wrzesień 13, 2018@10:00 am – 3:00 pm
2018-09-13T10:00:00+02:00
2018-09-13T15:00:00+02:00
Gdzie:
al. Jana Pawła II 27
00-001 Warszawa
Polska
Koszty:
od 180

Podstawy tworzenia filmu reklamowego (część 1 z cyklu)

Jak tanio zrobić cenną reklamę 😉

Filmy reklamowe podbijają Internet, ponieważ

1 - Internauci wolą oglądać filmy zamiast czytać,

2 - Sprzęt do filmowania jest powszechnie dostępny.

3 - Coraz większa ilość przedsiębiorców sięga po film reklamowy

Mity:

1 - Film reklamowy jest drogi.

2 - Do zrobienia dobrej reklamy wystarczy zastosować drony, zdjęcia 360 stopni, głośną muzykę itp.

Fakty:

1 - O jakości (skuteczności) reklamy decydują: pomysł i scenariusz (a to nie jest "drogie", lecz jest "cenne" 😉 )

2 - Dobrą reklamę można nakręcić nawet smartfonem - pod warunkiem, że zna się zasady filmowania.

Na tych zajęciach dowiesz się jak zrobić dobry film reklamowy !

Prowadzi:

Dorota Salamon

Dorota Salamon

Dorota: Jest zawodową aktorką mającą w repertuarze wiele głównych ról teatralnych. Pisze scenariusze i reżyseruje. Dla wielu polityków i biznesmenów ...
Czytaj Dalej

To zajęcia budzące emocje 😉

Warunek uczestnictwa: musisz znieść szczerze do bólu uwagi specjalistów od kreowania wizerunku, reklamy i filmu.

Nie będziemy rozmawiać o samej technice filmowania, ale:

  • o scenariuszach,
  • przekazie reklamy,
  • jej celu,
  • grupach docelowych
  • odbiorze i uwadze widza
  • autoprezentacji (Waszej)
  • montażu
  • audio
  • planach filmowych
  • ruchu kamery
  • itp. itd. 😉

W trakcie zajęć  “oplotkujemy” kilka filmów reklamowych opublikowanch w Internecie, bo najlepiej jest uczyć się na przykładach (tych dobrych i tych złych).

Sprawdzisz swoje reklamy:

Jeśli chcesz, aby Twój film został poddany kolaudacji prześlij nam odpowiedni link.

Będzie też trochę ćwiczeń, więc weźcie ze sobą coś do pisania.

Mamy pewność jak zawsze na tym szkoleniu, że będzie żyyyyywa dyskusja 😉

Dla kogo te zajęcia:

Dla każdego kto chce wypromować

  • siebie,
  • swoją firmę,
  • swoje usługi,
  • swój towar

Dziś już nie wystarczy napisać kilka słów tekstu i wstawić zdjęcie.

Młodzi - i nie tylko oni - uważają: "Po co czytać, skoro można zobaczyć film?".

Tak działa Instagram, Facebook, YouTube i wszelkie inne media społecznościowe. A tych mediów nie wolno lekceważyć, bowiem siła plotki jest wielka 😉

Czego się dowiesz:

Nawet najlepsza technicznie reklama trafi kulą w płot, jeśli nie będzie mieć scenariusza

  • na szkoleniu dowiesz się jak stworzyć hasło i dobry scenariusz reklamy mieszczącej się w rozsądnym budżecie 😉
  • Dowiesz się  jak pozyskać uwagę widza i jak jej nie stracić do końca reklamy.
  • Poznasz rozmaite konwencje reklamy i dowiesz się jak je dobierać do swoich potrzeb.

Dynamika, montaż, plany filmowe, audio

Rozwlekła reklama usypia, a zbyt dynamiczny montaż powoduje oczopląs 😉

Dlatego wyjaśnimy jak opanować i jakie znaczenie ma:

  • rozpisanie filmu na sceny i plany
  • ruch kamery
  • panowanie nad kadrem
  • teks mówiony i muzyka w tle
  • właściwe stosowanie przebitek
  • używanie i dobór rekwizytów

Jak zaistnieć na ekranie

Odbiorcy filmów reklamowych zamieszczanych w Internecie lubią poznawać osoby, które chcą im coś sprzedać.

Krótko mówiąc - widz chce poznać Ciebie ! Ale czy potrafisz występować przed kamerą?

W trakcie zajęć dowiesz się:

  • jak ruszać się
  • jak ustawiać się względem kamery i światła
  • jakich ujęć unikać
  • jak mówić
  • jak dobierać strój i make-up

Przyjdź na te zajęcia - to będzie dobrze spędzony czas 😉