Kategoria Umiejętności sprzedażowe

  • Jak stworzyć reklamę filmową agencji nieruchomości - kurs online

    10 Lekcje/(i) w , , , 98,40 

    jak stworzyć film reklamowy kurs online

    14 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Dowiesz się:

    tego, że dobrą reklamę można nakręcić powszechnie dostępnym sprzętem,
    jak ominąć trudności „niskiego” budżetu,
    co koniecznie powinna zawierać skuteczna reklam,
    czego – po żadnym pozorem nie należy robić w reklamie filmowej
    Kiedy filmy pionowe a kiedy poziome, oraz… wiele, wiele więcej

  • Jak skutecznie generować leady, czyli jak zdobywać klientów w Internecie - kurs online

    11 Lekcje/(i) w , 131,61 

    jak generować więcej leadów

    14 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Bo lead = osoba która zostawiła dane kontaktowe, lub sama skontaktowała się ze sprzedawcą usług lub towarów A to znaczy, że lead = dochód Cóż możesz zrobić lepszego niż skorzystać w porad firmy od lat sprzedającej wyłącznie dzięki Internetowi i jednocześnie prowadzącej – dla wielu innych firm – ich kampanie marketingowe?

  • Kurs negocjacji, mediacji, komunikacji i kreowania wizerunku w biznesie

    24 Lekcje/(i) w 121,77  61,50 

    Negocjacje miediacje i wizerunek w biznesie

    8 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Techniki właściwej komunikacji interpersonalnej

    Zobacz siebie oczami innych
    Wzbudzanie sympatii.
    Umiejętność słuchania
    Panowanie nag ekspresją mowy
    Mowa ciała – interpretacja i panowanie nad gestykulacją
    Wystąpienia publiczne (trema, jak mówić, o czym mówić, do kogo kierować wypowiedź)
    Wysławianie się,
    Wydawanie poleceń,
    Czego unikać w wypowiedziach

     

    Negocjacje w sytuacjach konfliktowych, oraz wpływanie na decyzje innych ludzi

    Jak wykorzystać Chciwość i Lęki przed stratą,
    Zachęty i nagrody, czyli jak wpływać na emocje w trakcie negocjacji i mediacji,
    Kary, czy istnieją,
    Czynniki ułatwiające podjęcie „właściwych” decyzji
    Kogo i dlaczego lubimy, a co ważniejsze co z tego lubienia
    Co cenimy w innych i jak to wykorzystać,
    Rola opinii publicznej, czyli jak „zbudować” przykłady pozytywnych opinii
    Praktyczne porady dla negocjatorów i mediatorów

     

    Zwiększanie skuteczności autoprezentacji, Kreowanie właściwego wizerunku

    Manipulacja w praktyce – wybór miejsca negocjacji, zbudowanie „przekazu” pokoju do rozmów, rozpoznanie właściwego rozmówcy grupie, określenie i wykorzystanie własnej przewagi

     

    Zasady savoir vivre w biurze i na spotkaniach biznesowych

    Kobieta w biurze – jak jest postrzegana, jak ja traktować i czego kobiety robić nie powinny
    Mężczyzna w biurze – prezencja, zachowanie…
    Częstowanie napojami w pracy i w czasie spotkań służbowych
    Przyjęcia służbowe
    Przy stole,
    W pracy
    Precedencja służbowa i towarzyska

    Podejrzyj kurs - Dostępne są lekcje poglądowe (1)

  • Telemarketing dla pośredników nieruchomości - kurs online

    11 Lekcje/(i) w , 123,00 

    teletelemarketing dla pośredników nieruchomości kurs szkolenie online

    139 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Jeśli kiedykolwiek spotkała Cię którakolwiek z sytuacji pokazanych na zamieszczonym tutaj filmie, to skorzystaj z tego szkolenia.

    Dzięki temu znacząca wzrośnie ilość przyjmowanych przez Ciebie ofert nieruchomości.

    A im więcej ofert, tym więcej… transakcji i dochodu 😉

    Skorzystaj z tego szkolenia i osiągnij sukces w pośrednictwie nieruchomości.

    To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

    Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

    W tym kursie mówimy między innymi o:

    • Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą która właśnie dała ogłoszenie, a taką która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
    • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
    • Kilka zachowań zwiększających prawdopodobieństwo spotkania z pośrednikiem,
    • Jak wypaść w oczach klienta możliwie najbardziej profesjonalnie,
    • Jak zmniejszyć niebezpieczeństwa szybkiego końca rozmowy: klient niezainteresowany, „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem” – jak zbijać takie argumenty,
    • Jak reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje w trakcie rozmowy – jak na nie reagować: „zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach”, „nie chcę wyłączności”.

  • Jak reklamować się w Internecie - kurs online

    7 Lekcje/(i) w , , , 104,39 

    Jak reklamowac sie w internecie

    121 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Jak zwiększyć oglądalność strony internetowej. Pozycjonowanie SEO, reklama AdWords, sieci społecznościowe, remarketing?

    Tematy:

    Kto tworzy witrynę internetową, pierwsze decyzje i decydujące wybory
    Osoby potrzebne do wykonania witryny internetowej
    Role i zadania Projektanta, Informatyka, Grafika
    Czym jest projekt strony

    Ty jako Projektant – to wcale nie jest trudne, natomiast jest konieczne!
    Pierwsze decyzje:
    Gdzie umieścić stronę? Serwer współdzielony czy serwer dedykowany? Nazwa i rejestracja domeny Jak wybrać informatyka i na co zwrócić uwagę w umowie z informatykiem?

    Projekt strony, wymagania dla informatyka
    zakres umowy – zadania informatyka
    założenia działania (projekt)
    możliwość edycji treści strony
    systemy komunikacji mailingowej z klientami (newslettery) – własne, czy dzierżawione?
    System przyznawania różnych uprawnień administracyjnych

    Reklama w Internecie
    Podstawy organizacji kampanii reklamowej w Internecie

    słowa kluczowe
    zależność: słowo kluczowe – treść reklamy – treść strony do której prowadzi reklama
    ograniczenie terytorialne reklamy
    wybór strony docelowej reklamy

    Gdzie można i należy się reklamować

    Witryna Internetowa firmy,
    serwisy aukcyjne,
    porównywarki cenowe,
    portale ogłoszeniowe
    linki prowadzące do i wyprowadzające ze strony Internetowej

    Czyli wszystko, co warto wiedzieć, aby skutecznie reklamować się w internecie.

  • Jak przekonać sprzedających nieruchomości do udzielenia wyłączności?

    12 Lekcje/(i) w , , 115,23 

    jak uzyskać wyłączność w posrednictwie obrotu nieruchomościami

    156 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Przedstawimy praktyczne sposoby rozwiewania wątpliwości Sprzedających nieruchomości:

    To szkolenie oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami pracującego jedynie na umowach wyłącznych.

    W szkoleniu przedstawiamy:

    • Materiał do przemyślenia, czyli… o tym jak pośrednik nieruchomości może przekonać samego siebie do pracy na wyłączność. To bardzo ważne, ponieważ często przyczyną porażek są wewnętrzne wątpliwości/obawy pośrednika.
    • Wady i zalety wyłączności z punktu widzenia pośrednika.
    • Jak rozwiać obawy właściciela nieruchomości związane z udzieleniem wyłączności.
    • Jakie są argumenty przemawiające za wyłącznością, czyli dlaczego ci się to opłaca mój drogi kliencie.
    • Jak rozpoznać prawdziwe potrzeby Sprzedającego – czyli sztuka zadawania pytań i słyszenia klienta.
    • O dwóch podstawowych przyczynach powodujących podejmowanie wszelkich działań.
    • jak wyrobić w sobie asertywność, jak nie ulegać agresji, jak nie ulegać natarczywym żądaniom.
    • Wstęp do reguł wywierania wpływu na decyzje innych ludzi, czyli zastosowanie teorii Cialdiniego w praktyce pracy agencji nieruchomości.
    • Reguły wzajemności, społecznego dowodu słuszności, sympatii, niedostępności i autorytetu w praktyce pośrednika obrotu nieruchomościami.
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji, czyli przygotowanie właściciela nieruchomości do współpracy z pośrednikiem w czasie trwania procesu sprzedaży nieruchomości.
    • Kiedy i jak omawiać kwestie „drażliwe” np.: „wyłączność mnie zablokuje”, „czy muszę zapłacić agencji jeśli kupi sąsiad”, „dlaczego okres wyłączności jest tak długi”, „dlaczego wasze wynagrodzenie jest tak wysokie”, itp.

    Szkolenie polecamy:

    • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym przejść na pracę na umowach na wyłączność, lub poprawić swoją skuteczność przyjmowania ofert
    • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
    • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników

  • Obsługa klientów konfliktowych - rozwiązywanie sporów z klientami

    6 Lekcje/(i) w 140,22 

    Rozwiązywane konfliktów w pracy i w relacjach z klientami

    25 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    Pracując z ludźmi zawsze jesteś narażony na sytuacje konfliktowe. Czasami spotyka cię nieuzasadniony atak. Czasami zdenerwowanie wywołał inny kolega z Twojej firmy. Czasami Ty sam jesteś przyczyną agresji. Jak tego uniknąć i nie stracić klienta? Jak załagodzić konflikt bez szwanku dla własnego ego? Kurs przedstawia rozwiązania sprawdzone w praktyce…

    Nie ucz się na swoich błędach. Nie wyważaj otwartych drzwi. To kosztowne i zajmuje wiele czasu. Skorzystaj z doświadczeń innych.

    W kursie pokażemy:

    • Jak okiełznać emocje
    • Jak rozładować konflikt już w zarodku
    • Jak zapanować nad sytuacją konfliktową
    • Jak pokierować postępowaniem innych ludzi
    • Jak dostosować swoje zachowanie do sytuacji i do charakteru klienta

    Jednym zadaniem:

    Nauczysz się wygrywać z trudnymi klientami 😉

  • Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi

    12 Lekcje/(i) w , , 120,88 

    Praca z nabywcami nieruchomości, Trudny klient

    133 studentów uczestniczy obecnie w tym kursie

    W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.

    Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania"wierności" klienta popytowego

    To szkolenie oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa naleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.

    • Nie ma „trudnych” klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają ?
    • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
    • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
    • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
    • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
    • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
    • Najcenniejsze chwile – wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
    • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie „psychologiczną wyłączność”, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
    • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
    • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące „odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
    • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością – porady.

    Dla kogo ten kurs:

    • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
    • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
    • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników